خبرگزاری کار ایران

معاون بهره برداری آبفای زنجان خبر داد:

راه اندازی سیستم الکترولیز نمک طعام در مخزن کوی قائم

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۲۱۶

معاون بهره برداری آبفای زنجان گفت: برای اولین باردراستان استفاده از سیستم الکترولیز نمک طعام جهت گندزدایی آب شرب همشهریان در مخزن کوی قائم زنجان راه اندازی شد.

ایلنا: معاون بهره برداری آبفای زنجان گفت: در حال حاضر به منظور گندزدایی آب شرب از پرکلرین و کلر مایع در تمام شهرهای استان استفاده می گردد.
به گزارش ایلنا از زنجان، علی محمد نادرخانی با اشاره به مطلب فوق افزود: در سالهای اخیر به دلیل ورود سامانه جدید و پیشرفته تولید مولتی اکسیدانت شامل(اکسیژن، ازت، دی اکسید کلر و…) به روش الکترولیز نمک طعام این شرکت نیز اقدام به خرید این دستگاه نموده است.

وی همچنین به مزایای استقرار این سیستم اشاره کرد وگفت: سیستم الکترولیز نمک طعام توانایی افزایش راندمان گندزدایی و حذف نیوفیلم میکروارگانیزمهای بیماری زا از خطوط و مخازن ذخیره تا محل مصرف را دارد.

معاون بهره برداری آبفای زنجان خاطرنشان کرد: ظرفیت تولید این دستگاه یک هزار و ۲۰۰ لیتر بر ساعت مولتی اکسیدانت است که با هزینه ای بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان در سایت ذخیره ۵ هزار متر مکعبی کوی قائم با دبی ورودی۲۰۰ لیتر بر ثانیه نصب شده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر به منظور گندزدایی آب شرب از پرکلرین و کلر مایع در تمام شهرهای استان استفاده می شود.

معاون بهره برداری آبفای زنجان در ادامه گفت: راه اندازی این سیستم با رویکرد کاهش ریسک استفاده از گاز کلر در مکانها و سایت های جمعیتی و با توجه به پدافند غیرعامل انجام شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز