خبرگزاری کار ایران

مسئول روابط عمومی دانشگاه پیام نور زنجان خبرداد:

مدیریت فرهنگی پیام نور استان زنجان تقدیر شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۲۱۹

در هفتمین نشست تخصصی - آموزشی مدیران و مسئولین فرهنگی دانشگاه پیام نور کشور از تلاش های مدیریت فرهنگی استان زنجان تقدیر شد.

ایلنا: هفتمین نشست تخصصی - آموزشی مدیران و مسئولین فرهنگی دانشگاه پیام نور کشور به میزبانی دانشگاه پیام نور خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش " ایلنا " از زنجان در مراسم اختتامیه این نشست که با حضور دکتر جعفرپور قائم مقام مدیر کل فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر علیرضا اژدر معاون محترم فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی پیام نور و مدیران و مسئولان فرهنگی پیام نور سراسر کشور برگزار شد، با ارزیابی های صورت گرفته از اصغر حاج علی اکبری مدیر فرهنگی دانشجویی دانشگاه پیام نور استان زنجان به دلیل اقدامات شایسته فرهنگی در سال ۱۳۹۲ با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.

حضور موثر در ششمین جشنواره ملی حرکت و کسب عنوان انجمن برگزیده، برگزاری کارگاه نشریات دانشجویی، حضور فعال در جلسات هم اندیشی فرهنگیان کشور، اجرای مطلوب برنامه های مصوب و ابلاغ حضور در دوره های آموزشی از جمله برنامه های شاخص دانشگاه پیام نور استان زنجان در این ارزیابی به شمار می رود.

گفتنی است هفتمین نشست تخصصی - آموزشی مدیران و مسئولین فرهنگی دانشگاه پیام نور کشور به میزبانی دانشگاه پیام نور خراسان رضوی برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز