خبرگزاری کار ایران

مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان خبرداد:

یادواره «یاد یاران» در زنجان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۶۴۷

مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان از برگزاری اولین یادواره «یاد یاران» در این استان خبر داد.

ایلنا: مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان، گفت: عده ای از خیّرین نیز بدون نام و نشان به این انجمن از طریق حساب بانکی مربوط به این انجمن کمک می کنند.

به گزارش ایلنا از زنجان، محمد رضا طهماسبی افزود: اولین یادواره یاد یاران در راستای ارج نهادن به تلاش های خیرینی است که هم اکنون در قید حیات نیستند.

وی یادآورشد: از ابتدای فعالیت انجمن حمایت از بیماران کلیوی در استان زنجان۱۲ نفر از خیرین و فعالان در عرصه خدمت رسانی به این بیماران که موسس و عضو این انجمن بودند از جمع سایر خیرین به دیار باقی شتافته اند.

طهماسبی خاطرنشان کرد: این انجمن، برای زنده نگهداشتن یاد و خاطره این بزرگان خیّر با برگزاری یادواره، کتابچه ای را از زندگی و خاطرات این خیرین بزرگوار چاپ کرده است.

مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان گفت: هم اکنون سه هزار خیّر ماهانه کمک های نقدی خود را در راستای کمک به دارو و درمان بیماران کلیوی به این انجمن هدیه می کنند.

طهماسبی ابرازکرد: عده ای از خیّرین نیز بدون نام و نشان به این انجمن از طریق حساب بانکی مربوط به این انجمن کمک می کنند.

وی زمان برگزاری یادواره یاد یاران را ۲۲اسفندجاری از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح سالن هلال احمر زنجان ذکر کرد.

وی در پایان از همه مردم قدر شناس و خیّر استان زنجان خواست تا با حضور خود در این یادواره موجب دلگرمی خادمان و خیّرین انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز