خبرگزاری کار ایران

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان خدابنده خبرداد:

آشنایی ۲۲۰ دانش آموز مدارس نمونه دولتی خدابنده با مدیریت صحیح مصرف آب

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۰۲۵

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان خدابنده گفت: ۲۲۰دانش آموز مدارس نمونه دولتی خدابنده با مدیریت صحیح مصرف آب آشنا شدند.

ایلنا: آب مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان خدابنده گفت: هدف از انجام این آموزش، آشنایی دانش آموزان با مراحل استحصال و انتقال آب و فرهنگ سازی در میان جامعه آموزش پذیرو اثر گذاری آنها دربین خانواده هاست.

به گزارش ایلنا از زنجان، سید جواد موسوی مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه دانش آموزان سفیران خوبی هستند گفت: در راستای ترویج فرهنگ صحیح مصرف آب، ۲۲۰ نفر از دانش آموزان مدرسه نمونه دولتی این شهرستان با راه های مدیریت مصرف، مصرف بهینه و روش های صرفه جویی در مصرف آب شرب آشنا شدند.

موسوی به هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی اشاره کرد و افزود: هدف از انجام این آموزش، آشنایی دانش آموزان با مراحل استحصال و انتقال آب و فرهنگ سازی در میان جامعه آموزش پذیرو اثر گذاری آنها دربین خانواده عنوان کرد.

مهندس مصطفی اکرمی مدیر دفتر مدیریت مصرف و کاهش آب بدون درآمدهم که شخنران این مراسم بودگفت: آشنایی دانش آموزان با روش های بهینه مصرف آب وجدول استاندارد سرانه مصرف آب در شبانه روز و مقدار آب مجاز برای محصولات قابل کشت در شهرستان باید از مهم ترین اهداف و دغدغه های برنامه آموزشی باشد.

در پایان ضمن قدردانی از همکاری مدیران ومعلمان گرانقدر، جوایز ی به دانش آموزان جهت ارائه مقالات و روزنامه دیواری در خصوص صرفه جویی آب اهداء شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز