خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان خبرداد:

کمک ۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی حامیان به ایتام زنجانی با حضور در خانه انفاق زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۴۶۲

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان از کمک ۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی حامیان به ایتام زنجانی با حضور در خانه انفاق خبر داد.

ایلنا: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان، گفت: پس از افتتاح خانه انفاق ۵۶ حامی در قالب این طرح جذب و ۶۳ فرزند واگذار شده است.

به گزارش ایلنا از زنجان، رضا حسنلو اظهار کرد: خانه انفاق یک مرکز نیکوکاری است که در راستای تسریع امور خیرین ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه خانه انفاق دو سال قبل در شب‌های قدر افتتاح شده است، اضافه کرد: با اطلاع رسانی انجام شده و همچنین با همکاری صمیمانه خیرین و مردم روز به روز میزان کمک‌های مردمی در این مرکز افزایش پیدا می‌کند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان در ادامه با ارائه گزارشی از مبالغ کمک‌های جمع‌آوری شده در این مرکز تصریح کرد: از زمان افتتاح خانه انفاق تاکنون ۷ میلیارد و ۳۶۲ میلیون ریال کمک مردمی در قالب طرح اکرام ایتام جمع‌آوری شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه در این مدت ۲ هزار و ۹ حامی در خانه انفاق جذب شده است، بیان کرد: این تعداد حامی کفالت ۲ هزار و ۵۷۳ یتیم را تقبل کردند.

حسنلو با اشاره به جمع‌آوری ۹۲ میلیون ریال کمک مردمی در قالب طرح آزادسازی زندانیان اذعان داشت: طی این مدت ۱۱۸ میلیون و ۸۱۴ هزار ریال فطریه عام در خانه انفاق جمع‌آوری شده است.

وی در ادامه از جمع‌آوری ۹۴ میلیون و ۸۶۷ هزار ریال کفاره در خانه انفاق خبر داد و گفت: طی این مدت میزان کمک‌های جمع‌آوری شده در طرح شفا ۳۳۸ میلیون و ۳۹۸ هزار ریال برآورد شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به جمع‌آوری ۱۰۹ میلیون و ۷۳۴ هزار ریال صدقه در این مرکز اشاره داشت و بیان کرد: همچنین طی این مدت ۱۷۰ صندوق صدقه در خانه انفاق توزیع شده است.

این مسئول جمع‌آوری ۵۷ میلیون و ۹۵۳ هزار ریال کمک در طرح کوثر را نیز از دیگر کارکردهای خانه انفاق عنوان کرد و اظهار داشت: در این مدت ۹ میلیون و ۵۱۸ هزار ریال نیز کمک در قالب طرح رضوان جمع‌آوری شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به جمع‌آوری ۱۳۲ میلیون و ۱۳۰ هزار ریال کمک مردمی در قالب طرح محسنین اشاره داشت و گفت: پس از افتتاح خانه انفاق ۵۶ حامی در قالب این طرح جذب و ۶۳ فرزند واگذار شده است.

حسنلو همچنین با اشاره به جمع‌آوری ۱۰ میلیون و ۵۴۶ هزار ریال کمک در طرح حج فقرا و ۷۶ میلیون ریال در طرح اطعام و افطار نیازمندان را از دیگر کمک‌های جمع‌آوری شده در این مرکز اشاره کرد و بیان داشت: طی دو سال گذشته ۴ میلیون و ۴۴۶ هزار ریال کمک در طرح صدقه برای سلامتی امام زمان(عج)، ۱۴ میلیون و ۹۴۰ هزار ریال در قالب رد مظالم و ۹ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال کمک در قالب طرح احسان تاج گل جمع‌آوری شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز