خبرگزاری کار ایران

مشاور دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی مساجد در امور روحانیون در زنجان:

جوانان مساجد افسران مقابله با هجمه فرهنگی دشمنان هستند

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۱۷۴

مشاور دبیرستاد عالی کانونهای فرهنگی مساجد در امور روحانیون گفت: جوانان کانو‌ن‌های فرهنگی و هنری مساجد افسران مقابله با هجمه فرهنگی دشمنان هستند.

ایلنا: مشاور دبیرستاد عالی کانون‌های فرهنگی مساجد در امور روحانیون گفت: در جوانان ما شور علوی و حسینی وجود دارد ولی باید اطلاعات آنان برای مقابله با فرقه‌های مختلف از جمله فرقه وهابیت به روز باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، حجت الاسلام سید علی حسینی خراسانی مشاور دبیر ستاد عالی کانونهای مساجد در امور روحانیون و مدیر کل بازرسی ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور شامگاه(۲۵ اسفند) در مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس کانونهای فرهنگی و هنری مساجد در فرهنگسرای امام خمینی(ره) استان زنجان اظهار داشت: کانونهای فرهنگی و هنری مساجد در راستای مقابله با هجمه فرهنگی دشمنان ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه جوانان مساجد افسران مقابله با هجمه فرهنگی دشمنان هستند، خاطرنشان ساخت: برای مقابله با دشمن در این جنگ باید جوانان به سلاح بصیرت و هوشیاری مجهز شوند.

مدیر کل بازرسی ستاد عالی کانونهای مساجد کشور به بیانات مقام معظم رهبری در جمع روحانیون خراسان شمالی اشاره کرد و یادآور شد: اینکه خودتان را مسلح به سلاح معرفت و استدلال کنید یعنی اینکه بینش و بصیرت جوانان از نظر محتوا تجهیز شود.

مشاور دبیرستاد عالی کانونهای مساجد در امور روحانیون ادامه داد: در جوانان ما شور علوی و حسینی وجود دارد ولی باید اطلاعات آنان برای مقابله با فرقه‌های مختلف از جمله فرقه وهابیت به روز باشد.

این مقام مسئول خطاب به جوانان و نوجوانان اعضای کانونهای مساجد افزود: آثار شهید مطهری مطالعه شود چرا که برای پربار ساختن اطلاعات و دانش مربوط به مباحثاعتقادی باید به محتویات توجه کرد.

حجت الاسلام حسینی خراسانی در ادامه به فلسفه شکل گیری ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد نیز اشاره کرد و یاداور شد: خوشبختانه به همت متولیان امر روز به روز به تعداد مساجد دارای کانون فرهنگی و هنری افزوده می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز