خبرگزاری کار ایران

فرماندهی انتظامی استان زنجان خبرداد:

کاهش ۲۹درصدی وقوع تصادفات رانندگی در تعطیلات نوروزی

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۷۹۲

فرماندهی انتظامی استان زنجان, گفت: با همکاری ومشارکتی که مردم با پلیس در ایام تعطیلات نوروز داشتند, طرح ها, برنامه ها وماموریت های پلیس به نحو مطلوب اجرا شده است.

ایلنا: فرماندهی انتظامی استان زنجان، گفت: در راستای ایجاد امنیت ونظم وانضباط ترافیکی پلیس راهنمایی ورانندگی وپلیس راه فرماندهی انتظامی استان با بهره گیری از کلیه امکانات بکارگیری هزارو ۶۸۹ تیم گشتی در سطح استان اجرای ماموریت کردند.

به گزارش ایلنا از زنجان، سردارعلیرضا صالحی، امروزبا اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به آمارهای ارائه شده در خصوص افزایش سفر‌ها ومسافرت‌های صورت گرفته به استان زنجان، خوشبختانه میزان تصادفات تعطیلات نوروزی در مقایسه با مدت مشابه ۲۹درصد کاهش داشته است.

سردار صالحی، با بیان تعامل وهمکاری مطلوب نهاد‌ها و دستگاه‌های مختلف خدمات رسان اعلام کرد: خوشبختانه وقوع جرائم خشن از قبیل سرقت مسلحانه وبانک در استان در این ایام صفر بوده است.

فرماندهی انتظامی استان زنجان، از کشف ۷۵درصدی سرقت‌ها در نوروز امسال خبرداد وگفت: در زمینه کشف سرقت‌های بوقوع پیوسته نسبت به سال مشابه سال قبل ۸درصد رشد داشته است.

وی، به اقدامات پلیس در زمینه مواد مخدر اشاره و خاطر نشان شد: در ایام نوروز با اجرای ۸ طرح دو باند تهیه وتوزیع مواد مخدر منهدم و۲۵کیلو انواع مواد مخدر کشف شد.

سردار صالحی با بیان اینکه در ۱۳فرودین به علت افزایش مسافرت‌های درون و برون شهری احتمال تصادفات وکندی عبور ومرور متصور بود، خاطر نشان کرد: در راستای ایجاد امنیت ونظم وانضباط ترافیکی پلیس راهنمایی ورانندگی وپلیس راه فرماندهی انتظامی استان با بهره گیری از کلیه امکانات بکارگیری هزارو ۶۸۹ تیم گشتی در سطح استان اجرای ماموریت کردند.

این مقام ارشد انتظامی در بخشی از سخنان خود، تاکید کرد: در تعطیلات نوروز ۵۰۰گشت خودرویی و۴هزارو۵۰۰نفر امنیت شهروندان را در سطح استان تامین کردند.

این مقام مسئول در استان، ضمن تشکر از یگان‌ها وسازمانهای امداد رسان در سطح استان اظهار کرد: با همکاری ومشارکتی که مردم با پلیس در ایام تعطیلات نوروز داشتند، طرح‌ها، برنامه‌ها وماموریت‌های پلیس به نحو مطلوب اجرا شده است.

فرماندهی انتظامی استان زنجان در پایان، با اشاره به اینکه نقش صدا وسیمای در تامین امنیت غیر قابل انکار است، گفت: پلیس با اطلاع رسانی دقیق رسانه‌ای جمعی به ویژه صدا وسیما وهمکاری خوب مردمی وتلاش گسترده خود کارنامه قابل قبول در تعطیلات نوروز در سطح استان داشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز