خبرگزاری کار ایران

شهردار زنجان تاکید کرد:

رویکرد جدید شهرداری زنجان واگذاری اختیارات به معاونت ها و مناطق شهرداری زنجان خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۸۰۹

شهردار زنجان گفت: در داخل شهرداری در حال اصلاح ساختار اداری هستیم.

ایلنا: شهردار زنجان، با اشاره به وجود مشکلات وموانع ومازاد نیروی انسانی در شهردار زنجان، گفت: عمده تغییرات شهرداری زنجان توانمند سازی شهرداری مناطق خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محسن امین، شامگاه دیروز دراولین نشست خبری سال ۹۳ در جمع خبرنگاران، با اشاره به رویکرد جدید شهرداری زنجان در واگذاری اختیارات به معاونت‌ها وشهرداریهای مناطق سه گانه زنجان، اظهار داشت: با این تغییرات چرخه اداری در شهرداری زنجان کوتاه‌تر خواهد شد.

امین ارتقاء پاسخگویی، استفاده از فناوری اطلاعات در حوزه شهری را در این زمینه مهم ارزیابی کرد.

شهردار زنجان، با انتقاد از برخی از تعاونی‌های مسکن در زنجان، گفت: طبق مواد ۲۲ تا ۲۶ قانون کسانی که شهرک احداثمی‌کنند، باید زیر ساخت‌های لازم را برای ارائه خدمات مطلوب انجام دهند که در این زمینه برخی از این تعاونی‌ها به تعهدات خود عمل نمی‌کنند.

امین، با بیان اینکه برخی از شهرک سازان برای سودجویی به تعهدات خود عمل نمی‌کنند و شهرداری را دچار مشکلات عدیده‌ای می‌کنند، عنوان کرد: تاکنون فقط شهرک‌های زیباشهر، اندیشه یک، امیرکبیر، دانشگاه، کارمندان، منظریه و میرداماد تحویل شهرداری شده‌اند.

شهردار زنجان اضافه کرد: شهرک‌های گلشهر، اندیشه دو، غرب، شهر آرا، نانوایان، بسیجیان، فرهنگیان، پونک، ارغوان، صدرا، مهر آرا و شهرک نگین هنوز تحویل شهرداری نشده‌اند.

وی در ادامه تصریح کرد: با وجود اینکه هنوز شهرک سازان این مناطق به تعهدات خود عمل نکرده‌اند شهرداری در حد توان برخی از خدمات شهری را به مردم این شهرک‌ها ارائه می‌دهد و انتظار می‌رود ساکنین این شهرک‌ها نیز از شهرک سازان مطالبه‌گر بوده و زیر ساخت‌های لازم را طلب کنند.

امین در بخش دیگری از سخنان خود، خاطر نشان شد: اگر تعاونی‌های مسکن و شهرک سازانی که به تعهدات خود عمل نمی‌کنند بدهی‌های شهرداری را پرداخت نکنند شهرداری از اهرم‌های قانونی استفاده خواهد کرد.

وی، با اشاره با اینکه بیش از ۴ ماه از انتخاب شدن وی به عنوان شهردار زنجان می‌گذرد، عنوان کرد: در این مدت اقدام به شناسایی نقاط قوت و ضعف شهر زنجان کرده و برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدتی را برای شهر زنجان تدوین کرده است.

همچنین شهردار زنجان، تاکید کرد: به نتیجه رساندن پروژه‌های بزرگ سبزه می‌دان، داودقلی، دلجویی و اشراق از برنامه‌های مهم شهرداری زنجان است و برای این پروژه‌های حیاتی فراخوان جذب سرمایه گذار داده شده است.

این مسئول در استان زنجان در ادامه افزود: شهرداری زنجان قصد دارد اختیارات لازم را به معاونت‌ها و سازمان‌های خود بدهد تا چرخه اجرای کار‌ها کوتاه شود و شهروندان در کمترین زمان بیشترین خدمات را دریافت کنند.

امین، در پایان با انتقاد از اینکه بیشتر معابر شهر زنجان از زیرسازی مناسبی برخوردار نیست، یاد آورشد: آسفالت ریزی و لکه گیری در این معابر به سرعت از بین می‌رود و شهرداری برای زیر سازی این معابر نیاز به اعتبارات هنگفتی دارد که در برنامه خود اصلاح این معابر را در دراز مدت گنجانده است

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز