خبرگزاری کار ایران

در سال گذشته صورت گرفته؛

پیشگیری از تصرف ۸ هزار و ۸۹۳ هکتاری اراضی ملی استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۳۱۰

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان، ازیشگیری تصرف ۸ هزار و ۸۹۳ هکتاری اراضی ملی سطح استان در سال گذشته خبر داد و گفت: این میزان نسبت به سال ۹۱ که ۱۳ هزار و ۸۸۸ هکتار بوده کاهش داشته است.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان، گفت: سال قبل گزارشات مردمی ۳۸۱ مورد بوده که نسبت به سال ۹۱ افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، سرهنگ رحیم اسکندری، در تشریح اقدامات سال گذشته این یگان با اعلام اینکه طی سال گذشته بیش از ۲۸ هزار واحد دامی غیرمجاز در قالب ۲۲۴ مورد از سطح مراتع استان اخراج شده، گفت: این تعداد دام در مقایسه با سال ۹۱ که بیش از ۷۵۰۰ مورد بوده افزایش چشمگیر داشته است.

وی، ادامه داد: با تلاش پرسنل یگان نزدیک به ۷۰۰ هکتار از مراتع استان که طعمه حریق شده بود، اطفا شد.

این مقام مسئول در زنجان،، از خلع ید و رفع تصرف بیش از ۴۵۰ هکتار مرتع استان طی سال گذشته خبر داد و افزود: این میزان نسبت به سال قبل که ۵۸ هکتار بوده افزایش داشته است.

اسکندری، از‌توقیف ۱۰۹ دستگاه ماشین آلات و ادوات در سال گذشته خبر داد و عنوان کرد: سال قبل گزارشات مردمی ۳۸۱ مورد بوده که نسبت به سال ۹۱ افزایش داشته است.

وی تنظیم پرونده ماده ۵۵ به مساحت ۹۷۴ هکتار را از دیگر اقدامات یگان حفاظت منابع طبیعی استان زنجان بیان کرد که نسبت به سال قبل افزایش داشته است.

گفتنی است، بازداشتی‌های سال قبل یگان ۲۰ مورد بوده که در سال ۹۱،۱۸ مورد بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز