خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان در مراسم تودیع ومعارفه فرماندار زنجان تاکید کرد:

ضرورت جدیت در پرداختن به مسائل شهری برای رونق وضعیت شهرستان زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۵۲۳

استاندار زنجان, با اشاره به نقش کمرنگ فرمانداری مرکز استان گفت: فرماندار جدید زنجان باید عزم خود را در بهبود وضعیت شهری جزم کند.

ایلنا: استاندار زنجان گفت: برای اینکه این عقب افتادگی را جبران کنیم باید با جدیت به مسائل شهری بپردازیم تا شاهد رونق وضعیت شهرستان زنجان شویم و این امر باید در بحثاقتصادی نیز قابل توجه و رسیدگی باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان, جمشید انصاری امروز چهارشنبه(۲۰فروردین) در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان زنجان، گفت: تاکنون ۳۰ فرماندار در این سمت در شهرستان زنجان معرفی شده اند که نشان دهنده این است که فرمانداری به حاشیه کشیده شده است.

وی به مدت زمان ماندگاری فرمانداران اشاره کرد و گفت: در استان زنجان متاسفانه این پست شغلی مورد بی‌اعتنایی قرار داده می‌شود که تیجه آن این است که همواره بیشتر از ۱۳ ماه نتوانسته اند در این پست باقی بمانند.

استاندار زنجان با بیان اینکه همین جریان در تمام دستگاه های اداری سطح استان نسبت به راه اندازی دفتر شهرستانی در شهرستان زنجان وجود داشته و دارد، گفت: اغلب اقدامات و برنامه ریزی هایی که در سطح این شهرستان باید انجام شود یا توسط خود نهادهای استانی انجام می گیرد و یا تابعی از اقدامات دستگاه های بالا دستی است.

وی در مورد عقب افتادگی شهرستان زنجان در همه عرصه ها اشاره کرد و گفت: برای اینکه این عقب افتادگی را جبران کنیم باید با جدیت به مسائل شهری بپردازیم تا شاهد رونق وضعیت شهرستان زنجان شویم و این امر باید در بحثاقتصادی نیز قابل توجه و رسیدگی باشد.

انصاری با اشاره به اینکه جمعیتی نزدیک به ۵۰۰ هزار نفر در شهرستان زنجان زندگی می‌کنند، افزود: این تعداد شامل نیمی از جمعیت استان می‌شود.

وی با بیان اینکه مراجعین به ادارات به جای اینکه به ادارات شهرستان مراجعه نمایند به ادارات کل مراجعه میکنند و این امر باعثاختلال در خدمت رسانی به مردم میشود.

مهندس انصاری با اشاره به اینکه ادارات مربوط به شهرستان زیر سایه ادارات کل فراموش شده‌اند، بیان داشت: متاسفانه افراد ابتدایی‌ترین درخواست خود را به مقامات بالای استانی ارجاع می‌دهند.

وی همچنین بر لزوم جابه جایی ساختمان جدید فرمانداری به همان مکان قبلی تاکید کرد و گفت: تبدیل محیط آموزشی به مرکز اداری را اقدامی نا مناسب است و باید هرچه زودتر اقدامات لازم جهت برگشت به مکان قبلی صورت گیرد.

در پایان این جلسه مجید فرخی به عنوان فرماندار جدید شهرستان زنجان معارفه و از زحمات کاظمی سرپرست سابق فرمانداری تقدیر به عمل آمد.

فرخی با بیان اینکه وظیفه همه مسئولان است که برای رفاه هر چه بیشتر مردم شاخص‌های اساسی را ارتقا دهند.

فرماندار جدید شهرستان زنجان، تلاش برای جبران عقب ماندگی‌های شهرستان زنجان را از طریق انجام عادی امور امکان‌پذیر ندانست و تاکید کرد: برای اینکه بتوانیم عقب ماندگی‌های گذشته را جبران کنیم باید به شتاب خود در زمینه توسعه شهرستان اضافه کنیم.

فرخی اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی را برای جامعه ایران ضروری خواند و اعلام کرد: شهرستان زنجان نیز باید در پایه‌ریزی اقتصاد مقاومتی به دولت مردان کمک کند.

وی در پایان گسترش بافت فرسوده در این شهر و همچنین تراکم زیاد، مشکلات اجتماعی و ریز دانگیرا از مهم‌ترین مشکلات شهری این شهرستان دانست و افزود: مسئولان باید با همکاری و همدلی و در کنار هم به گونه ای تعامل کنند تا شاهد رشد شهر زنجان شویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز