خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان:

اقتصاد مقاومتی اقتصادی درون‌زا است و از دل ظرفیت‌های کشور و مردم می‌جوشد

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۷۹۲

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: اقتصاد مقاومتی اقتصادی درون‌زا است و از دل ظرفیت‌های کشور و مردم می‌جوشد.

امام جمعه زنجان, گفت: در اقتصاد مقاومتی چشم کشور به دست بیگانگان نیست.

به گزارش " ایلنا " از زنجان، حجت الاسلام, علی خاتمی, در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به روز ملی فنآوری هسته‌ای در ایران اسلامی, اظهار داشت: این روز ثمره اقتدار علمی کشور محسوب می‌شود.

نماینده ولی فقیه دراستان وامام جمعه زنجان, با بیان اینکه راهی که توسط دانشمندان هسته‌ای کشور آغاز شده است باید به نحو مطلوبی ادامه یابد، تصریح کرد: باید در این زمینه با جدیت حرکت کرده و این فنآوری در جامعه نهادینه شود.

امام جمعه زنجان, با اشاره به اینکه اگر حرکت علمی و فنآوری هسته‌ای ایران با همه قدرت و جدیت دنبال شود، نتایج مطلوبی دارد، ادامه داد: دیدگاه مقام معظم رهبری عدم توقف فعالیت‌های انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان, بر ضرورت آماده سازی زیرساخت‌های لازم در خصوص رسیدن به قله‌های علم هسته‌ای تاکید کرد و بیان داشت: جوانان ایرانی در این زمینه خوش درخشیده‌اند و فعالیت‌های علمی چشمگیری در کشور به دست آمده است.

حجت الاسلام خاتمی, در ادامه با اشاره به اینکه بهانه دشمن سلاح هسته‌ای است، گفت: ایران هیچ‌گاه به دنبال ساخت سلاح هسته‌ای نبوده و مقام معظم رهبری بارها این مطلب را بیان کرده‌اند.

وی, با اشاره به دیدگاه‌های مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی بر ضرورت توجه به محورهای اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و افزود: از دیدگاه معظم له اقتصاد مقاومتی الگوی علمی و متناسب با نیازهای کشور است که تنها منحصر به ایران نبوده و همه کشورها حق دستیبانی به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای را دارند.

امام جمعه زنحان, با بیان اینکه بسیاری از تکان‌های اقتصادی جامعه می‌تواند با تکیه بر اقتصاد مقاومتی حل شود، ابراز داشت: اقتصاد مقاومتی اقتصادی درون‌زا است و از دل ظرفیت‌های کشور و مردم می‌جوشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان, با اشاره به اینکه در این نوع اقتصاد ارتباط کشور با کشورهای دیگر قطع نمی‌شود، خاطرنشان کرد: در این اقتصاد چشم کشور به دست بیگانگان نیست.

امام جمعه زنجان, با بیان اینکه در این نوع اقتصاد، برنامه‌ریزان، کارشناسان، اندیشمندان و سرمایه‌داران متناسب با نیازها و امکانات جامعه اقتصاد را شکل می‌دهند، تصریح کرد: در این نوع اقتصاد با توجه به وضعیت موجود برنامه‌ریزی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دولت در این نوع اقتصاد وظیفه هدایت، نظارت و حمایت را دارد، افزود: عزم ملی برای چنین اقتصادی ضروری است.

امام جمعه زنجان, همچنین با اشاره به ۲۴ فروردین روز تجلیل از مقام مادران و همسران شهدا بر ضرورت توجه به مادران و همسران شهدا تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان, در پایان, با بیان اینکه نظام اسلامی به برکت خون شهدا رشد یافته است، ادامه داد: تجلیل از مادران شهدا، تجلیل از خود شهدا محسوب می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز