خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره نماز، قرآن و عترت سازمان آموزش و پرورش استان زنجان خبرداد:

مرحله استانی مسابقات ۹ گانه قرآنی دانش آموزان استان زنجان کلید خورد

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۹۸۰

رئیس اداره نماز، قرآن و عترت آموزش و پرورش استان زنجان گفت: مرحله استانی مسابقات ۹ گانه قرآنی از صبح امروزشنبه(۲۳ فروردین) با حضور یک هزار و ۲۲۲ دانش آموز در استان زنجان آغاز شد.

رئیس اداره نماز، قرآن و عترت سازمان آموزش و پرورش استان زنجان، گفت: ۹۶ برگزیده با داوری ۳۲ داور استانی به مرحله کشور راه می‌یابند.

به گزارش خبرنگا رایلنا از زنجان، مختار تقی لو رئیس اداره نماز، قرآن و عترت سازمان آموزش و پرورش استان زنجان، امروز با اعلام این خبر، اظهار داشت: مسابقات ۹ گانه قرآن کریم ویژه دانش اموزان در رشته‌های قرآن، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، اذان، انشاء نماز و مداحی از امروز به مدت یک هفته در کانون سهروردی زنجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۱۰۷ هزار دانش آموز در استان زنجان برای شرکت در مرحله استانی با یکدیگر به رقابت پرداخته‌اند، افزود: از این تعداد یک هزار و ۲۲۲ نفر به مرحله استانی راه یافته‌اند.

به گفته تقی لو این مسابقات ویژه دانش آموزان دختر و پسر مقطع راهنمایی و متوسطه است.

رئیس اداره نماز، قرآن و عترت سازمان آموزش و پرورش استان زنجان یادآور شد: شرکت کنندگان در رشته قرآن در بخش‌های قرائت، مفاهیم و حفظ قرآن با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

این مقام مسئول در پایان، انس با قرآن کریم و آشنایی دانش آموزان با کلام الهی و اولیای دین را از اهداف برگزاری این مسابقات عنوان کرد و اظهار داشت: ۹۶ برگزیده با داوری ۳۲ داور استانی به مرحله کشور راه می‌یابند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز