خبرگزاری کار ایران

با مشارکت حوزه هنری و جهاد دانشگاهی استان زنجان صورت می‌گیرد؛

برپایی نمایشگاه خوشنویسی و مینیاتور " کلک خیال " در زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۲۸۵

مسئول روابط عمومی حوزه هنری استان زنجان, گفت: این نمایشگاه با هدف گرامی داشت روز هنر انقلاب اسلامی و همچنین فرهنگ‌سازی و تدوین الگوها و شاخص‌های هنر اسلامی و ایرانی و معرفی آنها در جامعه برپا شده است.

مسئول روابط عمومی حوزه هنری استان زنجان، گفت: در نمایشگاه ۸۳ اثر هنری در رشته‌های خوشنویسی و نقاشی از آثار حسن نیک‌بین، علی‌عبدالحسین‌زاده و مریم حیدری و همچنین آثار نقاشی و مینیاتور سیدرضا اصل‌نجفی فرد از هنرمندان حوزه هنری استان زنجان در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا از زنجان، وحید اکبری، امروز با اعلام این خبر، گفت: آثار خوشنویسی و مینیاتور برخی از هنرمندان حوزه هنری استان زنجان با عنوان «کلک خیال» تا(۲۷ فروردین) سال جاری در جهاد دانشگاهی زنجان برپاست.

مسئول روابط عمومی حوزه هنری استان زنجان، اظهار کرد: این نمایشگاه با هدف گرامی داشت روز هنر انقلاب اسلامی و همچنین فرهنگ‌سازی و تدوین الگو‌ها و شاخص‌های هنر اسلامی و ایرانی و معرفی آن‌ها در جامعه برپا شده است.

وی افزود: در نمایشگاه ۸۳ اثر هنری در رشته‌های خوشنویسی و نقاشی از آثار حسن نیک‌بین، علی‌عبدالحسین‌زاده و مریم حیدری و همچنین آثار نقاشی و مینیاتور سیدرضا اصل‌نجفی فرد از هنرمندان حوزه هنری استان زنجان در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

گفتنی است این نمایشگاه طی دو دوره در ساختمان شورای جهاددانشگاهی و نیز سالن نمایشگاهی سهروردی دانشگاه زنجان از تاریخ(۲۰ تا ۲۷ فروردین) جهت بازدید عموم برپا خواهد بود.

علاقمندان می‌توانند از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ عصر از این نمایشگاه بازدید به عمل آورند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز