خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان تاکید کرد:

ضرورت افزایش سهم تعاون استان زنجان در اقتصاد

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۵۶۸

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان, بر ضرورت افزایش سهم تعاون استان زنجان در اقتصاد تاکید کرد و گفت: یکی از اولویت‌های استان توجه به بخش تعاون است.

مدیرکل جدید, تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با تاکید بر بیکاری بعنوان یکی از دغدغه های استان زنجان گفت: برای رفع این دغدغه اقدامات لازم انجام می شود.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " احمد غریوی " در مراسم معارفه خود اظهارگفت: مردم استان زنجان با تقدیم شهدای بسیار مردمی پاکدست، ولایی و ارزشمند محسوب می‌شوند.

غریوی با بیان اینکه یکی از اولویت‌های استان توجه به بخش تعاون است, گفت: با مردم زنجان عهد و پیمان می‌بندم بر اساس ظرفیت در خدمت مردم استان باشم.

غریوی با اشاره به ظرفیت‌های استان زنجان در عرصه‌های مختلف اظهار داشت: منابع طبیعی و زیست‌محیطی استان زنجان می‌طلبد به این ظرفیت‌ها بیشتر توجه شود.

وی درادامه اضافه کرد: استان زنجان به دلیل قرار گرفتن در جاده ترانزیتی و دارا بودن راه‌آهن و آزاد راه و نزدیکی به بازارهای داخلی و خارجی و ارتباط با استان‌های مختلف دارای ظرفیت‌های معدنی و طبیعی بسیاری است.

مدیرکل جدید, تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان, با اشاره به وجود زمین‌های مناسب و ارزان برای ساخت و ساز مسکن در زنجان تصریح کرد: جوانی جمعیت برای بهره‌گیری از توسعه اجتماعی و توان بالقوه اقتصادی و کشاورزی از دیگر ظرفیت‌های استان زنجان است‌.

غریوی در بخشی از سخنان خود اظهار داشت: همه مزیت‌های استان می‌تواند در سالی که اقتصاد و فرهنگ نامگذاری شده با عزم ملی و مدیریت جهادی شکوفا شود.

این مسئول دراستان زنجان, معضل بیکاری را از دغدغه‌های اصلی نظام عنوان کرد و افزود: برای رفع این دغدغه اقدامات لازم انجام می شود.

وی در ادامه با اشاره به گستردگی وظایف و ماموریت‌های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: با بهره‌گیری از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و تعامل و هماهنگی با مسئولان استان و مدیران دستگاه‌های اجرایی و کارشناسان اداره کل و تعامل سازنده با نهادهای مدنی و تشکل‌های مردمی خدمات لازم ارائه می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان, یکی از اولویت‌های استان را در توجه ویژه وتوانمند‌سازی در اقتصاد و نظارت بر تشکل‌های تعاونی و افزایش سهم تعاون در اقتصاد کشور, عنوان کرد و گفت: سهم بخش تعاون در اقتصاد کشور باید به ۲۵ درصد ارتقا یابد.

غریوی در پایان خاطرنشان کرد: با مردم زنجان عهد و پیمان می‌بندم بر اساس ظرفیت در خدمت مردم استان باشم

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز