خبرگزاری کار ایران

همزمان با ولادت فاطمه زهرا(س)؛

برگزاری مراسم روز زن در اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۱۹۲

همزمان با ولادت دخت نبی اکرم, مراسم تجلیل از بانوان شاغل و بازنشسته در اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان برگزار شد.

به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت سراسر سعادت بانوی بزرگ اسلام، دخت پیامبر خاتم حضرت فاطمه زهرا(س) مراسم ویژه با شکوهی برگزار و از بانوان شاغل و بازنشسته اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با اهداء لوح تقدیر و هدایا تجلیل شد.

به گزارش ایلنا از زنجان حافظ باباپور، مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان در این مراسم گفت: حضرت فاطمه زهرا ء(س) نه فقط افتخار زنان بلکه افتخار تمام بشریت است.

وی افزود: زنان به عنوان نیمی از پیکره جامعه که در دامان خود انسان‌های پاک و برجسته می‌­پروراند که نقش بسیار مهمی در ایجاد و گسترش عفت، پاک دامنی و اخلاق در بین جوامع بشری دارند.

در ادامه دهستانی استاد دانشگاه به بررسی نقش کلیدی زنان در جامعه پرداخت.

همچنین در پایان حجت الاسلام مصطفوی نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن به ایراد سخنرانی پرداخته و حضرت فاطمه(س) بهترین الگو برای زنان معرفی کردند.

وی تاکید کردند: جامعه ما امروزه بیشتر از هر زمان دیگری نیازمند الگوست یعنی خداوند متعال انسان را طوری خلق کرده که در مسیر سعادت و کمال خود نیازمند الگوست.

وی در پایان خاطر نشان کرد: هفته زن فرصت مناسبی است تا زنان جامعه اسلامی بتوانند به منزلت و جایگاه خود در پیروی از سیره عملی بزرگ بانوی اسلام پی بیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز