خبرگزاری کار ایران

همزمان با نخستین روز سلامت در زنجان؛

همایش پیاده روی همگانی در دانشگاه زنجان برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۴۹۷

مسئول راوبط عمومی دانشگاه زنجان گفت: همزمان با نخستین روز سلامت، همایش پیاده روی همگانی با حضور دانشجویان، اساتید و کارمندان دانشگاه زنجان برگزار می شود.

مسئول راوبط عمومی دانشگاه زنجان گفت: استقرار تیم‌های سلامت در دانشکده‌ها و ساختمان مرکزی برای مشخص کردن گروه خونی، اندازه گیری وزن، قند خون و فشار خوناز برنامه‌های این روز است.

علی سپهری امروز در گفتگو با خبرنگا رایلنا در زنجان، با اشاره به آغاز هفته سلامت در زنجان اظهار کرد: به منظور گرامیداشت هفته سلامت، کمیته برگزاری این هفته در دانشگاه زنجان تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه در طول هفته سلامت برنامه‌های مختلفی از سوی این دانشگاه برگزار می‌شود، تصریح کرد: همزمان با نخستین روز این هفته، به عنوان روز توانمندسازی نوجوان و جوان برای خودمراقبتی برنامه پیاده روی همگانی درون دانشگاهی، ساعت ۱۱ صبح برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این برنامه از مقابل کتابخانه مرکزی آغاز و به سمت سالن ورزشی شماره یک ادامه دارد، تصریح کرد: در این پیاده روی اقشار مختلف دانشجو، کارمند و اساتید دانشگاه حضور دارند.

این مسئول با اشاره به اینکه دو دوچرخه نیم میلیون تومانی، ۵۰ کارت هدیه و ۵۰ ماشین حساب جوایز این برنامه است، خاطرنشان کرد: این برنامه به منظور همگانی کردن ورزش در بین دانشگاهیان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه روز دوم این هفته با نام روز عموم مردم، نیازمند خودمراقبتی نامگذاری شده است، تصریح کرد: استقرار تیم‌های سلامت در دانشکده‌ها و ساختمان مرکزی برای مشخص کردن گروه خونی، اندازه گیری وزن، قند خون و فشار خوناز برنامه‌های این روز است.

سپهری با بیان اینکه روز سوم این هفته به نام روز خانواده، خاستگاه خودمراقبتی است، بیان داشت: بازدید دانشگاهیان از خانه سالمندان از برنامه‌های این روز است.

وی با اشاره به اینکه روز چهارم این هفته، روز رسانه‌ها، مروجان خودمراقبتی است، تصریح کرد: برگزاری مسابقه کتبی خودمراقبتی در خوابگاه خواهران و برادران برنامه‌های پیش بینی شده برای این روز محسوب می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه روز پنجم با عنوان روز نهاد‌ها و پایگاه‌های مردمی کانون‌های خودمراقبتی نامگذاری شده است، افزود: روز ششم با عنوان روز تیم سلامت، مربیان خودمراقبتی است که کنفرانس دکتر چراغی درخصوص خودمراقبتی و سلامت روانی ساعت ۱۰ صبح در سالن سهروردی دانشگاه برگزار می‌شود.

این مسئول بیان اینکه روزخ هفتم با عنوان روز سیاست گذاران و مدیران اجرایی، حامیان خودمراقبتی، کنفرانس دکتر علی قاسم نیا درخصوص خودمراقبتی، تغذیه و ورزش ساعت ۱۰ صبح در سالن سهروردی دانشگاه برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز