خبرگزاری کار ایران

مسئول دفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان خبرداد:

کسب رتبه دوم کشوری توسط شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در امور فرهنگی

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۹۶۶

دفتر امور فرهنگی و دینی شرکت آبفای استان زنجان در ارزیابی عملکرد دفتر امور فرهنگی و دینی شرکت مهندسی آبفای کشور رتبه دوم را کسب کرد.

مسئول دفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان، گفت: در راستای سیاست‌های فرهنگی وزارت نیرو برنامه‌های متنوع فرهنگی در سطح شرکت و ادارات تابعه جهت همکاران و خانواده‌های محترم آن‌ها اجرا شده است که از بین شرکت‌های آب و فاضلاب کشور آب و فاضلاب استان زنجان با کسب ۹۹ امتیاز مقام دوم را به خود اختصاص داده است.
به گزارش ایلنا از زنجان، زهرا شکوری مسئول دفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان، امروز با اعلام خبر فوق گفت: دفتر امور فرهنگی و دینی شرکت آبفای استان با کسب ۹۹ امتیاز مقام دوم را کشوری را به خود اختصاص داد.
وی افزود: دفتر امور فرهنگی و دینی شرکت مهندسی آبفای کشور با تشکیل کمیته داوران عملکرد سال ۹۲ شرکتهای آبفای سراسر کشور را بر مبنای نظام ارزیابی فعالیت‌های فرهنگی بررسی کرد.
مدیر دفتر روابط عمومی آبفای استان به محورهای ارزیابی اشاره و تصریح کرد: ارزیابی عملکرد شرکت مهندسی در ۷ محور شامل، ترویج فرهنگ قرآنی، ترویج فرهنگ و سیره اهل بیت، ترویج فرهنگ نماز و نماز جماعت، ترویج فرهنگ امر به معروف نهی از منکر و اخلاق اداری، ترویج فرهنگ حجاب و عفاف، تقویت بنیان خانواده و غنی سازی اوقات فراغت فرزند همکار، برنامه‌های تبلیغ مناسبت‌های مذهبی بوده است.
شکوری ادامه داد: در راستای سیاست‌های فرهنگی وزارت نیرو برنامه‌های متنوع فرهنگی در سطح شرکت و ادارات تابعه جهت همکاران و خانواده‌های محترم آن‌ها اجرا شده است که از بین شرکت‌های آب و فاضلاب کشور آب و فاضلاب استان زنجان با کسب ۹۹ امتیاز مقام دوم را به خود اختصاص داده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز