خبرگزاری کار ایران

مسئول روابط عمومی دانشگاه پیام نورزنجان خبرداد:

سازه پیام نور ایجرود به مقام اول مسابقات استان زنجان رسید

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۲۸۸

سازه دانشگاه پیام نور واحد ایجرود با تحمل ۳۸۴ کیلوگرم مقام اول مسابقات سازه ماکارونی آماتوری استان زنجان را به خود اختصاص داد.

مسئول روابط عمومی دانشگاه پیام نور زنجان، گفت: سازه دانشگاه پیام نور واحد ایجرود با تحمل ۳۸۴ کیلوگرم مقام اول مسابقات سازه ماکارونی آماتوری استان زنجان را به خود اختصاص داد. این مسابقات با هدف ترویج انگیزهٔ کار گروهی و ایجاد نشاط در بین گروه‌های مختلف دانشجویی، آشنا سازی قشر دانشجویی با فعالیت انجمن‌ها و همچنین آماده سازی تیم‌ها جهت حضور در مسابقات فرا استانی برگزار شد.

به گزارش ایلنا از زنجان، همچنین تیم‌های اوژن و نشاط از پیام نور مرکز زنجان به ترتیب با راندمان ۳۵۷ و ۳۴۴ کیلوگرم به مقام دوم و سوم دست یافتند.

دومین دوره مسابقات سازه‌های ماکارونی استان با شرکت ۱۷ تیم آماتوری از دانشگاه‌های پیام نور زنجان، ایجرود، دانشگاه صوفی و رازی و نیز یک تیم دانش آموزی، به میزبانی پیام نور مرکز زنجان برگزار شد.

این مسابقات با هدف ترویج انگیزهٔ کار گروهی و ایجاد نشاط در بین گروه‌های مختلف دانشجویی، آشنا سازی قشر دانشجویی با فعالیت انجمن‌ها و همچنین آماده سازی تیم‌ها جهت حضور در مسابقات فرا استانی برگزار شد.

گفتنی است در پایان این رقابت‌ها و در مراسم اختتامیه با حضور مسئولان دانشگاه، تیم‌های بر‌تر به ترتیب هفت، پنج، سه، دو و یک میلیون ریال دریافت کردند.

لازم به ذکر است، این مسابقات با همکاری معنوی انجمن خیریهٔ حمایت از بیماران سرطانی مهرانه با تیم اجرایی مسابقات برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز