خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان:

بازدید بانوان شاغل در شرکت آبفای زنجان از نیروگاه سیکل ترکیبی سلطانیه

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۲۹۸

به مناسبت روز زن و گرامیداشت مقام مادر، بانوان شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان از نیروگاه سیکل ترکیبی سلطانیه بازدید کردند.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، گفت: به مناسبت روز زن و گرامیداشت مقام مادر، بانوان شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان از نیروگاه سیکل ترکیبی سلطانیه بازدید کردند.

به گزارش ایلنا از زنجان، مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، گفت: در این دیدار که روز سوم اردی بهشت و در هفته بزرگداشت مقام مادر و زن صورت گرفت، بانوان شرکت مذکور اطلاعات تخصصی در مورد واحدهای نیروگاه سلطانیه را از مدیر بهره برداری نیروگاه و همچنین اطلاعات تکمیلی در این مورد را از معاون تولید شرکت کسب کرده و از نزدیک با امور مربوط به فرایند تولید برق آشنا شدند.

زهرا شکوری، امروز با اعلام این خبر، گفت: در این بازدید که به مناسبت روز زن برگزار شد ۲۴ نفر از بانوان و همکاران حضور داشتند.

وی افزود: در این بازدید، گروهی از پرسنل شرکت آبفای زنجان از نیروگاه سلطانیه بازدید نموده و با قسمتهای مختلف واحدهای نیروگاه و تولید برق شامل(تولید، انتقال و توزیع) از مبدا تا مقصد آشنا شدند.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در ادامه تصریح کرد: در این دیدار که روز سوم اردی بهشت و در هفته بزرگداشت مقام مادر و زن صورت گرفت، بانوان شرکت مذکور اطلاعات تخصصی در مورد واحدهای نیروگاه سلطانیه را از مدیر بهره برداری نیروگاه و همچنین اطلاعات تکمیلی در این مورد را از معاون تولید شرکت کسب نموده و از نزدیک با امور مربوط به فرایند تولید برق آشنا شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز