خبرگزاری کار ایران

با حضور جمعی از شاعران و هنرمندان زنجان صورت گرفت؛

شاعر زنجانی در سرای سالمندان مورد تقدیر قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۰۴۶

از مسعود جزایی به پاس تحمل سالها رنج و مشقت شاعری تجلیل به عمل آمد.

از مسعود جزایی به پاس تحمل سالها رنج و مشقت شاعری تجلیل به عمل آمد. در این مراسم تعدادی از شاعران و اهالی ادبیات استان به شعرخوانی پرداخته و در همین راستا تصنیفی نیز در بزرگداشت مقام مسعود جزایی توسط شاعر زنجانی قرائت شد.

به گزارش ایلنا از زنجان، ویژه برنامه تقدیر از مسعود جزایی، شاعر و هنرمند گمنام زنجانی به همت حوزه هنری استان زنجان، بهزیستی زنجان و گروه جوانان مهرورزان در سرای سالمندان زنجان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، جمعی از شاعران و هنرمندان استان به همراه گروه مهرورزان استان زنجان جهت تکریم از مقام سالمندان استان با تنی چند از این بزرگواران دیدار کردند.

سپس در این مراسم تعدادی از شاعران و اهالی ادبیات استان به شعرخوانی پرداخته و در همین راستا تصنیفی نیز در بزرگداشت مقام مسعود جزایی توسط شاعر زنجانی قرائت شد.

همچنین در ادامه این مراسم مسعود جزایی، شاعری که چندی است در سرای سالمندان زندگی می‌کند، نیز به قرائت اشعار نیمایی و کلاسیک خود پرداخت.

گفتنی است این ویژه برنامه با هدف تجلیل و تقدیر از مقام شاعر توانمند مسعود جزایی و معرفی این شاعر به جامعه فرهنگ و ادب استان زنجان برگزار شد.

حضور پیشکسوتان عرصه شعر و ادب استان در این برنامه غنای فرهنگی و ادبی آن را دوچندان کرده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز