خبرگزاری کار ایران

مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان خبرداد:

پذیرش پنج مقاله پژوهشگران اداره کل آموزش فنی و حرفه‌‌ای استان زنجان در سومین همایش ملی

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۰۶۵

مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان خبر از پذیرش پنج مقاله پژوهشگران اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان در سومین همایش ملی مهارت آموزی و اشتغال داد.

مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه‌ای استان زنجان خبر از پذیرش پنج مقاله پژوهشگران اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان در سومین همایش ملی و دومین همایش بین المللی «مهارت آموزی و اشتغال» داد.

به گزارش ایلنا از زنجان، مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان، با اعلام این خبر گفت: پنج مقاله پژوهشگران اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان در سومین همایش ملی و دومین همایش بین المللی «مهارت آموزی و اشتغال» پذیرفته شد.

بنا بر این گزارش، در سومین همایش ملی و دومین همایش بین المللی «مهارت آموزی و اشتغال» که روز چهارشنبه ۱۷اردیبهشت ماه سال جاری در مرکز همایش‌های بین المللی برج میلاد برگزار می‌شود، پنج مقاله پژوهشگران اداره کل آموزش فنی وحرفه‌ای استان زنجان پذیرش گردید که از این تعداد، مقاله نادر مرادی و ثریا باقری با عنوان رهگیری وضعیت اشتغال نفرات برترالمپیادمهارتی استان زنجان(بخش صنایع وصنوف) و مقاله الهام موحد، زهره صفری و یداله جماعتی با عنوان بررسی ویژگی‌ها و عوامل موثر در موفقیت مهارت آموزان شرکت کننده در مسابقات ملی ومهارت با استفاده از الگوریتم‌های داده کاوی جهت ارائه بصورت شفاهی پذیرش شده است.

این گزارش می‌افزاید: رضا پیرایش، محمد قادر مطلبی و پریسا علیمردانی با مقاله‌ای تحت عنوان بررسی نقش اخلاق حرفه‌ای در بهبود عملکرد رفتاری کارکنان آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان و لیلا باقری و مریم باقری با عنوان مقاله بررسی تاثیررعایت اصول اخلاق و رفتار حرفه‌ای مربیان بروفاداری کارآموزان درمراکز فنی وحرفه‌ای زنجان بصورت ارائه پوس‌تر در این همایش حضور خواهند داشت.

همچنین بررسی کارکردهای توانمندسازی مربیان آموزشی در ارائه مهارتهای فنی در راستای تحقق حماسه اقتصادی در سازمان فنی و حرفه‌ای استان عنوان مقاله دیگری است که توسط رضا پیرایش، محمد قادر مطلبی و پریسا علیمردانی تدوین و بصورت چاپ چکیده پذیرش گردیده و در مجموعه مقالات همایش چاپ خواهد شد.

این گزارش می‌افزاید: دومین همایش بین المللی و سومین همایش ملی «مهارت آموزی و اشتغال» از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با حضور صاحبنظران و پژوهشگران آموزش‌های فنی و حرفه‌ای داخلی و خارجی با هدف شناسایی چالش‌ها، فرصت‌ها، نقاط قوت و ضعف آموزش‌های مهارتی؛ راهبرد‌ها و راهکارهای توسعه مهارت آموزی و اشتغال؛ فرهنگ سازی برای گسترش توجه به آموزش‌های مهارتی؛ فراهم کردن زمینه مشارکت صاحبنظران داخلی و بین المللی در نظام آموزش مهارتی؛ بهبود اثربخشی وکارآیی آموزش‌های مهارتی؛ تقویت جایگاه آموزش‌های مهارتی در بخش‌های صنعتی، کشاورزی و خدماتی و… روز چهارشنبه ۱۷اردیبهشت ماه سال جاری در مرکز همایش‌های بین المللی برج میلاد برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز