خبرگزاری کار ایران

همزمان با پنجمین روز از هفته کارگر در استان زنجان صورت گرفت؛

بازدید مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان از خانه کارگر استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۱۰۵

هماهنگی و تعامل بین نمایندگان مجامع کارگری و خانه کارگر مهم و اساسی است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: هماهنگی و تعامل بین نمایندگان مجامع کارگری و خانه کارگر مهم و اساسی است.

به گزارش خبرنگار «ایلنا» احمد غریوی شامگاه دیروز، سه شنبه(۹اردیبهشت) به همراه هیئت همراه با حضور در خانه کارگر استان زنجان از نزدیک با نمایندگان شوراهای کار استان و مجمع کارگری و عوامل خانه کارگر استان زنجان دیدار کرد.

غریوی در این دیدار با بیان اینکه باید از تمامی ظرفیت‌ها در تشکلات کارگری در استان استفاده شود، تشکلات قوی را موجب قوت قلب و تولید انرژی مضاعف در استان دانست و اظهار داشت: زمینه کاری در استان موجود است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، در ادامه تعامل را در جامعه کارگری و کارفرمایی مهم ارزیابی کرد و افزود: شورا‌های کار و نمایندگان کارگری دارای ظرفیت‌های بالا در استان‌ها هستند.

وی وظایف کانون در استان را دارای رسالت ویژه دانست و افزود: تا پایان سال‌جاری باید ۳۰-۲۰ درصد به تشکلات موجود در استان افزوده شود.

وی همچنین فرهنگ کاری مناسب در این زمینه را همگام با آموزش و بالا بردن سطح اطلاعات برای کارگران و کارفریان را مهم ارزیابی کرد و افزود: با همکاری و همراهی این دو گروه و مسئولین شاهد راه‌اندازی مجموعه‌های کارگری توام با ارتقاء در امور کارگران خواهیم بود.

غریوی در این زمینه تاکید کرد: خدمات باید متناسب با شان و منزلت کارگران در استان باشد.

این مسئول در استان زنجان، وجود کارگر و کارفرما را مستلزم وجود بنگاه‌های اقتصادی و واحدهای تولیدی عنوان کرد و گفت: حفظ واحدهای تولیدی در استان دارای اهمیت اساسی است.

مدیر کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان زنجان در پایان تشکیل انجمن صنفی نمایندگان کارگری را مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: هماهنگی و تعامل بین نمایندگان مجامع کارگری و خانه کارگر مهم و اساسی است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، در حاشیه این بازدید از دفتر نمایندگی خبرگزاری کار ایران «ایلنا» در استان زنجان نیز بازدید به‌عمل آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز