خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان خبر داد:

برگزاری نمایشگاه کتاب با تخفیف ۴۰ درصد در زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۲۱۲

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان از برگزاری نمایشگاه کتاب با تخفیف ۴۰ درصد در زنجان خبر داد و گفت: این نمایشگاه به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان برگزار می شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان از برگزاری نمایشگاه کتاب با تخفیف ۴۰ درصد در زنجان خبر داد و گفت: این نمایشگاه به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار «ایلنا» یحیی امیری امروز با اشاره به برگزاری این نمایشگاه کتاب در زنجان اظهار کرد: این نمایشگاه از ۹ تا ۳۱ اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه با همکاری انتشارات جامع تهران برگزار می‌شود، افزود: ۱۰۰ انتشاراتی در این نمایشگاه حضور دارند.
این مسئول با بیان اینکه این نمایشگاه به منظور ارتقای فرهنگ کتابخوانی، بهبود سرانه مطالعه برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: بیش از ۵ هزار عنوان کتاب در این نمایشگاه ارائه می‌شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان با اشاره به اینکه کتاب‌های ارائه شده در موضوعات ادبیات، رمان، داستان، کودک و نوجوان، پزشکی، روان‌شناسی، حقوق، کامپیو‌تر، زبان، کتب دانشگاهی است، تصریح کرد: در رشته‌های مختلف این کتاب‌ها ارائه شده است.
امیری ادامه داد: در این نمایشگاه کتاب‌ها با تخفیف ۴۰ درصدی ارائه می‌شود.
وی از علاقه مندان خواست هر روز از این نمایشگاه بازدید کنند.
این مسئول خاطرنشان کرد: علاقه مندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه به فرهنگسرای امام خمینی(ره) مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز