خبرگزاری کار ایران

همزمان با سالروز شهادت امام هادی(ع) در زنجان صورت می‌گیرد؛

مراسم تشییع دو شهید گمنام در زنجان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۲۲۰

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: همزمان با سالروز شهادت امام هادی(ع)، مراسم تشییع دو شهید گمنام در زنجان برگزار می‌شود.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان، گفت: برگزاری سومین یادواره شهدای جاوید الاثر، برگزاری دعای ندبه صبح روز جمعه در حسینیه اعظم زنجان، تشییع پیکرهای مطهر از مصلی نماز جمعه زنجان و سپس انتقال این دو شهید به شهرستان هیدج برای تدفین، از دیگر برنامه‌های این مراسم است.

به گزارش خبرنگار «ایلنا» امیر علی نیک بخش امروز با اعلام این خبر از حضور دو شهید گمنام در زنجان و برگزاری مراسم تشییع آن‌ها در روز شهادت امام هادی(ع) خبر داد و گفت: فردا مراسم استقبال از این شهدا در زنجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این دو شهید جزو ۹۶ شهید تفحص شده در اسفند ماه سال قبل هستند، تصریح کرد: یکی از این شهدا ۱۸ ساله و دیگری ۲۲ ساله است که در عملیات خیبر در جزیره مجنون به شهادت رسیده‌اند.

این مسئول با بیان اینکه این شهدا در بوستان ملت شهرستان هیدج زنجان تدفین می‌شوند، تصریح کرد: این برنامه روز جمعه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این شهدا روز ۱۱ اردیبهشت وارد شهر زنجان می‌شوند، بیان داشت: مراسم استقبال از پیکرهای مطهر آن‌ها از سوی مردم شهید پرور زنجان در مزار پایین صورت می‌گیرد.
این مسئول خاطرنشان کرد: برگزاری سومین یادواره شهدای جاوید الاثر، برگزاری دعای ندبه صبح روز جمعه در حسینیه اعظم زنجان، تشییع پیکرهای مطهر از مصلی نماز جمعه زنجان و سپس انتقال این دو شهید به شهرستان هیدج برای تدفین، از دیگر برنامه‌های این مراسم است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز