خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان خبرداد:

کشف بیش از ۲۹۲ هزار عدد قرص پیش‌ساز شیشه در توابع استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۰۱۶

در پی کسب خبری مبنی بر ترانزیت یک محموله بزرگ قرص‌های پیش ساز شیشه از یکی از استان‌های غربی به مقصد مرکزیت کشور، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان خدابنده قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف ماهرانه بیش از ۲۹۲هزار قرص پیش ساز شیشه در شهرستان خدابنده استان زنجان خبرداد.
به گزارش ایلنا ا زنجان، سرهنگ مراد جعفری، امروز با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر ترانزیت یک محموله بزرگ قرص‌های پیش ساز شیشه از یکی از استان‌های غربی به مقصد مرکزیت کشور، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان خدابنده قرار گرفت.
جعفری با بیان زوایای این خبر ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع اقدامات پلیس تشدید که حین کنترل خودرو‌ها، ماموران پلیس آگاهی به یک دستگاه خودروی پژو۲۰۵ مشکوک وپس از متوقف کردن آن اقدام به بازرسی دقیق خودرو کردند.
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان د راین زمینه تاکید کرد: ماموران آگاهی در بازرسی از داخل خودرو ۲۹۲هزار و۵۰۰قرص پیش ساز مواد مخدر از نوع شیشه که به طرز بسیار ماهرانه‌ای جا سازی شده بود را کشف کردند.
این مقام انتظامی در استان زنجان تشریح کرد: قرص‌های کشف شده مواد اولیه تولید مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه است که بسیار خطرناک وآسیب‌های جدی را برای مصرف کننده به دنبال دارد.
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان در پایان خاطر نشان شد: راننده این خودرو به نام «ف. الف» دستگیر وجهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز