خبرگزاری کار ایران

مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان زنجان خبر داد:

برگزاری کارگاه آموزشی " شعر سپید " در حوزه هنری استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۴۹۶

علاقمندان جهت ثبت نام و حضور در این کارگاه‌های آموزشی می‌توانند به واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری استان زنجان واقع در اعتمادیه، خیابان معلم، نبش خیایان ششم شرقی، پلاک ۴۶ مراجعه کنند.

مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان زنجان، گفت: علاقمندان جهت ثبت نام و حضور در این کارگاه‌های آموزشی می‌توانند به واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری استان زنجان واقع در اعتمادیه، خیابان معلم، نبش خیایان ششم شرقی، پلاک ۴۶ مراجعه کنند.
به گزارش ایلنا از زنجان، رهبر حیدری، مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان زنجان گفت: کارگاه آموزشی «شعر سپید» با حضور حامد رحمتی، شاعر و مدرس حوزه هنری استان زنجان و شاعران سپید سرای استان به همت حوزه هنری برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه این کارگاه آموزشی با هدف شناسایی، جذب و پرورش هنرمندان نو قلم استان برگزار می‌شود، افزود: همچنین تبادل اندیشه و آراء شاعران جوان با همدیگر از دیگر اهداف این کارگاه است.
مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان زنجان، یادآور شد: کارگاه آموزشی «شعر سپید» ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه روز‌های چهارشنبه هر هفته در محل حوزه هنری استان زنجان برگزار می‌شود.
وی خاطر نشان کرد: علاقمندان جهت ثبت نام و حضور در این کارگاه‌های آموزشی می‌توانند به واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری استان زنجان واقع در اعتمادیه، خیابان معلم، نبش خیایان ششم شرقی، پلاک ۴۶ مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز