خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد اجرایی اعتکاف زنجان خبرداد:

۸۵درصد از معتکفین را خواهران زنجانی تشکیل می دهند

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۲۷۶

دبیر ستاد اجرایی اعتکاف زنجان با اشاره به اینکه تا کنون یک هزار نفر برای شرکت در مراسم اعتکاف ثبت نام کرده‌اند گفت: ۸۵ درصد معتکفین را خواهران زنجانی تشکیل می‌دهند.

دبیر ستاد اجرایی اعتکاف زنجان، گفت: تاکنون یک هزار نفر با مراجعه به کمیته ثبت نام در محل امامزاده سید ابراهیم(ع) ثبت نام کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار «ایلنا» محمد امیرخانی دبیر ستاد اجرایی طرح اعتکاف زنجان امروز چهارشنبه(۱۷ اردیبهشت) در جلسه ستاد ساماندهی شئونات مذهبی گزارش اجمالی از اقدامات انجام شده ستاد را بیان و اظهار کرد: امسال نیز ستاد برگزاری سنت حسنه اعتکاف در مرکز استان زنجان با فعالیت کمیته‌های نخصصی آغاز به کار کرده است.

وی از حضور ۲۰۰ خادم برای خدمت به معتکفین خبر داد و گفت: امسال ۱۵ مسجد در سطح شهر و روستای زنجان پذیرای معتکفین است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه پیش بینی می‌شود امسال ۴ هزار نفر در این مراسم ثبت نام می‌کنند خاطر نشان کرد: تا کنون یک هزار نفر با مراجعه به کمیته ثبت نام در محل امامزاده سید ابراهیم(ع) ثبت نام کرده‌اند.

وی در پایان از مشارکت خیرین در هزینه‌های اعتکاف خبر داد و یادآور شد: اداره کل اوقات و امور خیریه استان نیز نسبت به فضا سازی مساجد اقدام کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز