خبرگزاری کار ایران

در استان زنجان صورت گرفت؛

بازدید مدیر مخابرات شرکت خطوط لوله و مخابرات و هیئت همراه از منطقه شمالغرب کشور

کد خبر : ۱۶۸۷۹۲

مدیر مخابرات شرکت خطوط لوله ومخابرات و هیئت همراه از ایستگاه های مخابراتی منطقه شمالغرب بازدید کردند.

مدیر مخابرات شرکت خطوط لوله و مخابرات گفت: با درایت مدیریت منطقه و تلاش همکاران واحد مخابرات این منطقه در انجام امور موفق عمل کرده است.

به گزارش ایلنا از زنجان، پیشاهنگ با اشاره به اینکه این بازدید‌ها به صورت دوره‌ای هر ماه یک بار از مناطق انجام می‌شود، گفت: در جریان این بازدید سه روزه قرار است تمامی ایستگاه‌های مخابراتی منطقه، داخل تاسیسات و مراکز انتقال نفت مورد بازدید قرار گیرند.

وی هدف از این بازدید را ارائه نقطه نظرات، پیشنهادات، انتقادات و تبادل اطلاعات وبهبود روش‌ها عنوان کرد و افزود: منطقه شمالغرب از لحاظ برنامه‌های اجرایی و نوسازی شبکه مخابرات در فاز ۲ قرارگرفته است و این منطقه نیازمند اقدامات زیادی در بخش مخابرات منطقه و اصلاح ترافیک و سیستم‌های موجود است.

مدیر مخابرات شرکت به استفاده از سیستم‌های نرم افزاری جدید در منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به پروژه‌های اجرا شده درمنطقه(ایجاد شبکه ویدیو کنفرانس برقراری سیستم اتوماسیون اداری و سیستم‌های نرم افزاری مالی) اقدامات مهمی در راستای بروز کردن سیستم‌های جدید در منطقه صورت گرفته است.

وی ضمن ابراز رضایت از روند اجرای پروژه‌ها در منطقه بر پیگری و تکمیل اجرای طرح‌ها در منطقه تاکید کرد و گفت: با درایت مدیریت منطقه و تلاش همکاران واحد مخابرات این منطقه در انجام امور موفق عمل کرده است.

گفتنی است در این دیدار پیشاهنگ و هیئت همراه مورد استقبال صمیمانه حسنبیگلو مدیر منطقه شمال‌غرب قرار گرفتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز