خبرگزاری کار ایران

در پی تجمع اعتراض آمیز در مقابل استانداری زنجان:

وعده تحویل مسکن مهر معلولان زنجانی تا ۳۱ خرداد امسال داده شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۵۷۰

جمعی از معلولان زنجانی به دلیل مشکلات مربوط به عدم تحویل واحدهای مسکونی مهر و وعده های دروغ مسئولان مربوطه صبح امروز(۳۰ اردیبهشت) در مقابل استانداری زنجان تجمع کردند.

در این تجمع سه نفر از معلولان به نمایندگی از متقاضیان مسکن مهر خواستار ملاقات با استاندار زنجان بودند تا مشکلاتشان را بازگو کنند که این امر محقق نشد و مشاور حقوقی استاندار طی جلسه ای کوتاه با آنها دیدار کرد.

به گزارش ایلنا از زنجان، ده ها تن از معلولان زنجانی به همراه خانواده هایشان با برگزاری تجمع اعتراض آمیز خواستار رفع مشکلات مربوط به واگذاری مسکن مهر شدند.

یادآور می شود در پی سفر ریاست جمهوری در سال ۸۸ به استان زنجان، اعطای ۵۱ واحد مسکونی به صورت رایگان به مددجویان بهزیستی استان زنجان مصوب شده بود که در ظرف یک یا دو سال به آنها واگذار شود.

این در حالی است که با پیگیری های مکرر خود معلولان، تنها ۲۴ واحد مسکونی خاتم در اواخر سال ۹۲ واگذار شد اما نه به صورت رایگان بلکه مبلغی نیز از آنها گرفته شده است.

بنا به اظهار خود معلولان و همچنین مصاحبه های مدیر کل بهزیستی استان زنجان با خبرگزاری ها، ۲۷ واحد مسکونی باقیمانده در شهرک پونک قرار بود تا اواخر سال گذشته آماده واگذاری به متقاضیان شود، اما تا کنون هیچ اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است.

همچنین با توجه به اینکه باید برای هر واحد مسکن مهر مددجویان بهزیستی ۱۰۰ میلیون ریال وام با سود پایین اعطا می شد، مسئولان مربوطه در اداره کل بهزیستی استان زنجان، اخذ وام ۱۰۰ میلیون ریالی را با بهره ۲۸ درصد به خود معلولان واگذار و اظهار کرده اند تا این وام ها توسط خود آنها اخذ نشود هیچ اقدامی در خصوص تحویل مسکن صورت نمی گیرد.

در پایان این تجمع سه نفر از معلولان به نمایندگی از متقاضیان مسکن مهر خواستار ملاقات با استاندار زنجان بودند تا مشکلاتشان را بازگو کنند که این امر محقق نشد و مشاور حقوقی استاندار طی جلسه ای کوتاه با آنها دیدار کرد.

در این جلسه مقرر شد تا این پروژه ۲۷ واحدی مددجویان بهزیستی استان زنجان در شهرک پونک حداکثر تا(۳۱ خرداد) سال جاری به متقاضیان تحویل داده شود.

همچنین اخذ وام مسکن با درصد سود پایین نیز به عهده اداره کل بهزیستی استان زنجان گذاشته شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز