خبرگزاری کار ایران

رئیس آموزش و پرورش زنجان در شانزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان زنجان:

بیش از ۱۶۰ مدرسه در زنجان قدمتی بیش از ۳۵ سال دارند

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۸۷۴

در سالی که اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی نامگذاری شده، لازم است مشکلاتمان را کاهش دهیم و آموزش و پرورش پیشتاز حل مسائل است.

رئیس آموزش و پرورش زنجان، گفت: متاسفانه در شهرکهای اقماری زنجان کمبود مدرسه داریم و دانش آموزان بایستی کیلومتر‌ها مسیر برای رسیدن به مدرسه‌ای که در دسترسشان نیست طی کنند.
به گزارش خبرنگار «ایلنا» مرتضی تمجیدی در مراسم شانزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان زنجان در جمع خیرین مدرسه ساز استان زنجان، ضمن بیان این خبر اظهارداشت: در سالی که اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی نامگذاری شده، لازم است مشکلاتمان را کاهش دهیم و آموزش و پرورش پیشتاز حل مسائل است.
تمجیدی ادامه داد: مدرسه سازی نماد پیوند مردم و دولت است و حضور خیرین در این امر یک فرصتی مناسب و ارزشمند می‌باشد همانطور که مردم ایثارگر کشور ما در صحنه‌های مختلف دین خود را به این انقلاب و کشور ادا کردند.
وی با بیان اینکه آموزش و پرورش در کنار مشکلات مدرسه سازی، با مشکلات مختلفی مواجه است، افزود: بیش از ۱۶۰مدرسه در زنجان قدمتی بیش از ۳۵ سال دارند و بخش قابل توجهی از مدارس ۲نوبته اداره می‌شوند که این به نوبهٔ خود موجب کاهش کیفیتی مدارس است.
تمجیدی در پایان یادآور شد: پایه و اساس مدرسه سازی عشق و مهرورزی است که خداوند به بندگانش هدیه می‌کند که حاصل آن آرامش است.
رئیس هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه‎ساز استان زنجان گفت: تاکنون ۲۵۳ مدرسه و ۹۷۵ کلاس درس و ۴ نمازخانه و ۲ سالن ورزش تحویل توسط مجمع خیرین مدرسه ساز تحویل آموزش و پرورش استان زنجان داده شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز