خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استانهای وزیر صنعت، معدن و تجارت در زنجان تاکید کرد:

لازمه تحقق سیاست هایی مقام معظم رهبری خروج ازعرصه شعارو, ورود به بخش عمل و تلاش در جامعه است

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۷۴۴

این دولت سعی دارد تا آمارهای منطبق با واقعیت را به مردم ارائه کند و در فراهم سازی فضای نقادی در جامعه کوشا باشد.

معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استانهای وزیر صنعت، معدن و تجارت, گفت: ویژگی هایی که رهبر معظم انقلاب برای اقتصاد مقاومتی بیان کردند، زمینه ساز دستیابی به اقتصادی عدالت محور و ثروت زاست.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " علی یزدانی امروز چهارشنبه(۷خرداد) در آیین مراسم تودیع و معارفه رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، اظهار داشت: باید برای اجرای برنامه ها، کیفیت خدمات را افزایش و هزینه ها را کاهش داد.

یزدانی, به اشاره به منویات و تاکیدات رهبرمقام معظم انقلاب در زمینه اقتصاد مقاومتی و پیام سال اگفت: لازمه تحقق سیاست های ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب خروج از عرصه شعار و ورود به بخش عمل و تلاش مضاعف است.

این مسئول کشوری در زنجان ادامه داد: ویژگی هایی که رهبر معظم انقلاب برای اقتصاد مقاومتی بیان کردند، زمینه ساز دستیابی به اقتصادی عدالت محور و ثروت زاست.

یزدانی با بیان اینکه مصرف انرژی در کشور بالا است، بر لزوم برنامه ریزی برای افزایش کیفیت تولیدات رقابت محور در سطح ملی وبین المللی همراه با صرفه جویی در بهره گیری از منابع به ویژه انرژی تاکید کرد.

یزدانی در بخشی از سخنان خود تصریح کرد: این دولت سعی دارد تا آمارهای منطبق با واقعیت را به مردم ارائه کند و در فراهم سازی فضای نقادی در جامعه کوشا باشد.

معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استانهای وزیر صنعت، معدن و تجارت به آمارهای موجود از وضعیت اشتغال در کشور و استان زنجان اشاره کرد و نرخ متوسط بیکاری کشور را ۶/۱۰ درصد و در این استان را ۱/۱۳ درصد برشمرد.

این مسئول در حوزه اقتصادی کشور بر لزوم بهره گیری از پتانسیل های موجود در سطح این استان تاکید کرد و بهره برداری از تمام ظرفیت صنایع موجود را زمینه ساز ایجاد اشتغال برای ۶۵۶ هزار نفر خواند.

یزدانی به وجود ۲۷۸ طرح صنعتی در استان زنجان اشاره و آغاز به کار آنها را موجب اشتغالزایی برای ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر ذکرکرد.

معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استانهای وزیر صنعت، معدن و تجارت به وجود ۲۸۰ فقره معدن که بسیاری از آنها غیر فعال هستند، در استان زنجان اشاره کرد و از وجود ۱۱۹ اتحادیه صنفی در این استان خبر داد.

وی با بیان اینکه در زنجان بیش از ۵۲ هزار بافنده فرش فعالیت می کنند، از برنامه ریزی وزارت صنعت، معدن و تجارت برای حمایت از فرش بافان سراسر کشور و تخصیص اعتبار مناسب به این بخش خبر داد.

یزدانی د راین خصوص ادامه داد: این وزارتخانه در تلاش برای رعایت شاخصه های ویژه ای در انتصاب مدیران است

معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استانهای وزیر صنعت، معدن و تجارت در پایان سلامت فردی در عملکرد، تجربه و تخصص، هماهنگی با سیاست های دولت و استان و تعامل با مسوولان و نمایندگان دو قوه دیگر را از جمله این شاخص ها عنوان کرد

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز