خبرگزاری کار ایران

در ماه شعبان؛

اجرای طرح صدقه برای سلامتی امام زمان(عج) در زنجان

کد خبر : ۱۷۱۹۲۵

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان گفت: از اول ماه شعبان، اجرای طرح صدقه برای سلامتی امام زمان(عج) در زنجان آغاز می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان گفت: امسال در همه مساجد، حسینیه‌ها و تکایایی که جشن اعیاد ماه شعبان برگزار می‌شود، طرح مذکور اجرایی خواهد شد.

به گزارش ایلنا از زنجان، رضا حسنلو امروز با اعلام خبر مذکور شمار طرح‌های اجرایی کمیته امداد را بیش از ۴۵ مورد اعلام کرد و گفت: این طرح‌ها برگرفته از سنت‌های حسنه اسلامی بوده و در راستای محرومیت زدایی و کمک به نیازمندان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد در راستای بهره‌گیری از ظرفیت‌های عظیم مردمی و خیرین در مناسبت‌های مختلف مذهبی در راستای ترویج سنت‌های حسنه اسلامی استفاده می‌کند، اضافه کرد: یکی از ماه‌هایی که طرح مناسبتی کمیته امداد در آن اجرایی می‌شود، ماه مبارک شعبان است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه اعیاد مبارک و خجسته بسیاری در این ماه وجود دارد، تصریح کرد: در همین راستا به مناسبت این ماه طرح صدقه برای سلامتی امام زمان(عج) اجرایی می‌شود.

احسنلو در ادامه با اشاره به نحوه اجرایی شدن طرح صدقه برای سلامتی امام زمان(عج) اضافه کرد: امسال در همه مساجد، حسینیه‌ها و تکایایی که جشن اعیاد ماه شعبان برگزار می‌شود، طرح مذکور اجرایی خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: همچنین در همین راستا در مرکز شهرستان ابهر و زنجان نیز پایگاه‌هایی برای جمع‌آوری نذورات مردمی در قالب طرح صدقه برای سلامتی امام زمان(عج) دایر خواهد شد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان همچنین با اشاره به اختصاص شماره حساب ۰۱۰۸۶۴۰۴۲۶۰۰۷ این نهاد نزد بانک ملی برای جمع‌آوری نذورات و صدقات مردمی در این طرح تصریح کرد: مبالغی که در راستای اجرای این طرح جمع‌آوری می‌شود با نظر هیئت امنای مساجد در قالب ذبح قربانی با نیت سلامتی امام زمان(عج) هزینه شده و در بین نیازمندان محل توزیع و بقیه مبالغ نیز در راستای اعزام مددجویان به حرم امام رضا(ع)، هزینه می‌شود.

به گفته حسنلو سال گذشته در قالب طرح صدقه برای سلامتی امام زمان(عج)، ۲۴۴ میلیون ریال نذورات و صدقه جمع‌آوری شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز