خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان خبر داد:

برگزاری جشن اعیاد شعبانیه در حسینیه اعظم زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۹۷۵

امسال جشن اعیاد شعبانیه به مدت سه شب در حسینیه اعظم زنجان برگزار خواهد شد.

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان از برگزاری جشن اعیاد شعبانیه در حسینیه اعظم زنجان خبر داد.

به گزارش ایلنا از زنجان، مجتبی شهامی با اعلام این خبر اظهارداشت: امسال جشن اعیاد شعبانیه به مدت سه شب در حسینیه اعظم زنجان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این جشن‌ها از شب سوم شعبان(دوم خرداد) در این مکان مقدس برگزار خواهد شد، اضافه کرد: سخنران این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر هدایت نیا(استاد حوزه و دانشگاه) است.

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان خاطر نشان کرد: همچنین در این مراسم اساتیدی همچون ولی الله کلامی، یوسف شبیری، مرتضی حیدری، سید محمود حسینی، مهدی رسولی و علیرضا بیگدلی مداحی نموده و به مولودی خوانی می‌پردازند.

این مسئول در ادامه با اشاره به برنامه‌های جانبی اجرایی حسینیه اعظم زنجان به مناسبت این اعیاد مبارک تصریح کرد: توزیع بسته متبرک حسینیه اعظم در سطح شهر برای دومین سال از جمله این برنامه‌ها است.

شهامی با بیان اینکه با برنامه‌ریزی‌های انجام شده امسال در ۱۵ نقطه شهر، ۲۵ هزار بسته متبرک حسینیه اعظم توزیع خواهد شد، اضافه کرد: از این تعداد ۵ هزار بسته در بیمارستان‌ها و آسایشگاه سالمندان توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه در مراسم جشن شعبان که به مدت سه شب در حسینیه اعظم برگزار می‌شود، بسته متبرک حسینیه اعظم در بین حاضران در این جشن توزیع می‌شود، افزود: در مجموع امسال ۶۰ هزار بسته متبرک حسینیه در نقاط مختلف شهر، بیمارستان‌ها و در مراسم جشن توزیع می‌شود.

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان همچنین با اشاره به آذین بندی این مکان مقدس از ماه رجب گفت: امسال جشن ولادت ائمه معصومان(ع) از ۱۳ رجب تا نیمه شعبان در حسینیه در حال برگزاری است.

این مسئول در پایان به برگزاری دسته حسینیه اعظم زنجان به مناسبت ۱۴ خرداد ماه اشاره کرد و اظهار داشت: این دسته روز رحلت امام خمینی(ره) از ساعت ۱۰ صبح از مقابل مسجد حسینیه اعظم به مقصد امامزاده سید ابراهیم(ع) حرکت خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز