خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان خبرداد:

جمع‌آوری ۴۴۰ میلیون ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان طی اردیبهشت ماه سالجاری

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۹۱۰

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان از جمع‌آوری ۴۴۰ میلیون ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان طی اردیبهشت ماه خبر داد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان, گفت: طی این مدت ۳۴ صندوق کوچک نیز در خانه انفاق توزیع شده است.

به گزارش ایلنا از زنجان، رضا حسنلو امروز با اعلام این خبر بااشاره به اینکه مردم استان زنجان طی مناسبت‌های مختلف سال کمیته امداد را دراجرای طرح‌های مشارکتی و همچنین ارائه خدمات بهتر به جامعه هدف این نهادهمراهی می‌کنند، بیان کرد: خوشبختانه استان زنجان در بحثجذب مشارکت‌های مردمی همواره جزو استان‌های برتر است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان در ادامه با ارائه گزارشی از میزان کمک‌های جمع‌آوری شده در خانه انفاق استان زنجان به عنوان مرکزی که در راستای جلب مشارکت‌های مردمی و همچنین امور خیرین راه‌اندازی شده است، افزود: با توجه به مشارکت مطلوب مردم هر سال شاهد افزایش کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده در این مرکز هستیم.

این مسئول با بیان اینکه طی اردیبهشت ماه امسال نیز ۴۴۰ میلیون و ۱۹۵ هزارریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان جمع‌آوری شده است، تصریح کرد: از این مبلغ ۳۳۴ میلیون ریال در قالب طرح اکرام ایتام جمع‌آوری شده و در همین راستا ۲۶حامی جذب شده است.

حسنلو با اشاره به اینکه طی مدت اعلام شده ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال کمک مردمی در قالب طرح طه جمع‌آوری شده است، اضافه کرد: همچنین در این مدت شش حامی نیز در طرح طه جذب شده است.

وی با اشاره به اینکه طی اردیبهشت ماه ۳ میلیون و ۴۵۵ هزار ریال صدقه نیز درخانه انفاق جمع‌آوری شده است، افزود: طی این مدت ۳۴ صندوق کوچک نیز در خانه انفاق توزیع شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان در ادامه میزان کمک‌های جمع‌آوری شده در خانه انفاق در قالب طرح شفا را ۳۵ میلیون و ۷۲۵ هزار ریال اعلام کرد و گفت: تعداد حامیان جذب شده در قالب این طرح دو نفر است.

این مسئول جمع‌آوری ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال کمک مردمی در طرح کوثر را از دیگر کارکردهای خانه انفاق طی اردیبهشت ماه عنوان کرد و اظهار داشت: طی اردیبهشت ماه یک نفر حامی در قالب طرح کوثر جذب شده است.

حسنلو در ادامه با اشاره به جمع‌آوری ۱۵ میلیون ریال و ۲۰۰ هزار ریال کمک درطرح محسنین و ۸ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال در طرح یاسین اضافه کرد: در مدت مذکور۱۰ حامی در قالب طرح یاسین آمادگی خود را برای همکاری با امداد اعلام کرده‌اند.

وی جمع‌آوری ۱۶ میلیون و ۶۱۹ هزار ریال کمک مردمی در طرح آزادسازی زندانیان، یک میلیون و ۱۴۲ هزار ریال در طرح رضوان و ۲ میلیون و ۱۵۰ هزار ریال در طرح صدقه برای سلامتی امام زمان(عج) را از دیگر کمک‌های جمع‌آوری شده در خانه انفاق اعلام کرد و گفت: همچنین میزان کمک‌های جمع‌آوری شده طی این مدت در قالب طرح احسان تاج گل، جشن نیکوکاری، کفارات و فطریه عام نیز به ترتیب ۹ میلیون و ۸۵۰ هزار ریال، ۱۳۱ هزار و ۵۰۰ ریال و ۱۲۰ هزار ریال برآورد شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان در پایان با توضیح اینکه در مجموع طی اردیبهشت ماه امسال ۷۴ حامی در خانه انفاق کفالت ۹۵ نفر ازایتام و فرزندان زیرپوشش این نهاد در قالب طرح‌های مختلف قبول کرده‌اند، افزود: همچنین میزان کمک‌های حامیان طی این مدت نیز ۴۴۰ میلیون و ۱۹۵ هزار ریال برآورد شده است.

این مسئول در پایان با تقدیر از همکاری مطلوب مردم با کمیته امداد در راستای محرومیت‌زدایی و همچنین کمک به خانواده‌های محروم و نیازمند از آنها خواست درادامه سال نیز این نهاد را ارائه خدمات بهتر به جامعه هدف همراهی کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز