خبرگزاری کار ایران

به مناسبت ولادت علی اکبر و روزجوان در استان زنجان صورت گرفت؛

نشست صمیمی استاندار زنجان با جوانان فعال و منتخب این استان

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۳۹۳

استاندار و مسئولین دستگاه‌های اجرایی استان زنجان با جوانان فعال و منتخب استان زنجان نشست و دیدار صمیمی برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " جمشید انصاری در نشست با جوانان فعال و منتخب استان زنجان اظهار داشت: مردم ایران ملت دولتگرایی هستند، در حالی که در کشورهای دیگر مردم، دولت را نهادی می دانند که به آن اختیار انجام برخی از کارها را داده اند.

انصاری با بیان نقش افراد وجوانان جامعه یادآورشد: در کشور نهاد دولت، مداخله گر است و در همه امور دخالت می کند.

وی در ادامه در راستای مسئولیت مردم ودولت در کشور تصریح کرد: باید پرسید پس مردم در جامعه چه مسوولیتی دارند که تمام کارها را دولت باید بر عهده بگیرد و انجام دهد؟

استاندار زنجان با بیان اینکه این خصلت در میان مردم زنجان پر رنگ تر است، بر لزوم اصلاح این رویه در میان مردم به ویژه زنجانیان تاکید کرد.

مقام عالی استان در این زمینه خاطر نشان شد: مردم باید متوجه نقش، سهم و جایگاه خود در پیشرفت و توسعه جامعه باشند و به مسوولیت خود جامه عمل بپوشانند.

انصاری در بخشی از سخنان خود با اشاره به اهمیت تک تک آحاد مردم در جامعه یاد آورشد: مردم نباید کوتاهی خود را در کمک به پیشرفت جامعه به گردن دولت بیندازند.

استاندار زنجان, یکی از ویژگی های نسل جوان امروز را امید بیان کرد و اظهار داشت: باید واقعیت های موجود در کشور و این استان را درک کرده و به آینده امیدوار بود و به نقش آفرینی در جامعه پرداخت.

وی درادامه با انتقاد از برخی جوانان جامعه در زمینه شرایط کنونی کشور, افزود: نقد نیز در جامعه دارای چارچوب خاصی است.

مقام عالی دولت در استان تاکید کرد: هر شخصی در جامعه باید خود را در بوته نقادی افرادی قرار دهد.

استاندار زنجان با اشاره به چارچوبهای نقد افراد در جامعه اظهار داشت: نقد دارای چارچوبی است و منتقد باید در انجام آن رعایت انصاف را درنظر داشته باشد.

وی با بیان اینکه ارائه راهکار نیز د راین راستا مهم ارزیابی می شود, یادآورشد: باید در کنار نقد و بیان مشکلات موجود، راهکار رفع نواقص نیز عنوان شود.

انصاری درپایان این نشست عمل برای برطرف سازی مشکلی را دارای فضیلتی مضاعف تر از نقد بیان کرد وگفت: نتیجه عمل افراد برای پیشبرد برنامه و رفع مشکلات حائز اهمیت است.

گفتنی است دراین دیدار که با حضور مدیران دستگاههای اجرایی مرتبط با امور جوانان استان زنجان تشکیل شده بود, جوانان منتخب فعال استان از حوزه های گوناگون از جمله خبرنگاران نیز به بیان نظرات خود پرداختند و مدیران حاضر دراین جلسه نیز در سخنانی نظرات وایده های خودرا دراین راستا عنوان کردند

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز