خبرگزاری کار ایران

مدیر کمیته امداد شهرستان ماهنشان خبرداد:

پرداخت ۱۲۳ فقره وام اشتغالزایی به مددجویان ماهنشانی

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۶۴۸

این خدمات در راستای خارج ساختن سالانه ۱۰ درصد از جامعه هدف امداد از چرخه حمایتی صورت می‌گیرد.

مدیر کمیته امداد شهرستان ماهنشان از پرداخت ۱۲۳ فقره وام اشتغالزایی به مددجویان ماهنشانی خبر داد.

به گزارش ایلنا از زنجان, ذبیح‌الله غفاری امروزبا اشاره به اینکه زنان سرپرست خانوار، دانشجویان، دانش‌آموزان، سالمندان و… از جمله گروه‌های هدف کمیته امداد است، تصریح کرد: این نهاد سالانه خدمات مختلفی در حمایت از جامعه هدف انجام می‌دهد.

مدیر کمیته امداد شهرستان ماهنشان با بیان اینکه سالانه بیش از ۳۵ سرفصل خدماتی در حمایت از جامعه هدف ارائه می‌شود، اضافه کرد: بسیاری از این خدمات به صورت هدفمند و بر اساس نیاز جامعه هدف ارائه می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین خدمات قابل ارائه توسط کمیته امداد اشتغالزایی برای آنها است، افزود: این خدمات در راستای خارج ساختن سالانه ۱۰ درصد از جامعه هدف امداد از چرخه حمایتی صورت می‌گیرد.

غفاری با بیان اینکه اشتغالزایی جامعه هدف در راستای توانمندسازی آنها صورت می‌گیرد، بیان کرد: معرفی به مراکز کاریابی و همچنین اجرای طرح‌های اشتغال از جمله خدماتی است که در راستای توانمندسازی جامعه هدف ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طرح‌های اشتغال امداد با پرداخت وام به مددجویان از طریق منابع بانکی و اعتبارات امداد پرداخت می‌شود، تصریح کرد: سال گذشته ۱۲۳ فقره وام اشتغال از محل منابع بانکی به مددجویان این نهاد پرداخت شد.

مدیر کمیته امداد شهرستان ماهنشان با توضیح اینکه مبلغ وام پرداخت شده در این راستا ۹ میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال بود، اضافه کرد: این وام‌ها در رشته‌های مختلف شغلی که شامل دامداری، دامپروری، مشاغل خانگی و صنایع دستی پرداخت شد.

این مسئول در پایان با اشاره به اینکه قبل از اجرای طرح‌های اشتغال دوره آموزشی برای جامعه هدف برگزار می‌شود، افزود: این دوره‌ها با همکاری فنی و حرفه‌ای برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز