خبرگزاری کار ایران

شاعر و هنرمند حوزه هنری استان زنجان:

عدم راهیابی به جشنواره بیانگر ضعف شاعر نیست

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۶۶۲

در سال‌های اخیر شاعران جوان زنجانی جهش و پیشرفت خوبی در عرصه شعر کلاسیک و نو داشته اند.

هنرمند حوزه هنری استان زنجان با بیان اینکه عدم راهیابی به یک جشنواره بیانگر ضعف و ناتوانی شاعر نیست، گفت: داشتن تعهد و استعداد لازمه شاعر خوب بودن است.

به گزارش ایلنا از زنجان، حسین طاهری، شاعر زنجانی و هنرمند حوزه هنری استان زنجان با اشاره به اینکه استان زنجان از پتانسیل بسیار خوبی در زمینه شعر دارد، افزود: در سال‌های اخیر شاعران جوان زنجانی جهش و پیشرفت خوبی در عرصه شعر کلاسیک و نو داشته اند.

وی با اشاره به راهیابی خود به دوازدهمین جشنواره سراسری شعر و داستان جوان سوره اظهار کرد: با وجود اینکه از استان زنجان تنها یک اثر به بخش نهایی جشنواره راه پیدا کرده است، این مسئله چیزی از ارزش ادبیات استان کم نمی کند.

طاهری با بیان اینکه شاعران جوان زنجانی از توانمندی و استعداد بالایی برخوردار هستند، ابراز کرد: شرکت در جشنواره ها تنها ملاک برتری شاعران نسبت به همدیگر نیست.

وی با یادآوری اینکه از استان زنجان نیز حدود ۱۲ شاعر آثار خود را به جشنواره ارسال کرده بودند، گفت: اشعار همه این شاعران از سطح بالایی برخوردار بود و می توانست به عنوان اثر برگزیده به مرحله نهایی جشنواره راه پیدا کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز