خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان:

اصلی‌ترین راه شتاب بخشیدن توسعه استان، استفاده از منابع خارجی است

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۶۹۲

پروژه ریخته گری سهند که با سرمایه گذاری منابع خارجی درحال اجراست تاکنون ۱۰۰ میلیون دلار هزینه در بر داشته است که با نهایی شدن آن ۲۰۰ میلیون دلار سرمایه گذاری در استان انجام می شود که برابر ۶۵۰ میلیارد تومان است که سرمایه گذاری عظیمی محسوب می شود.

استاندار زنجان, گفت: پروژه ریخته گری سهند که با سرمایه گذاری منابع خارجی درحال اجراست تاکنون ۱۰۰ میلیون دلار هزینه در بر داشته است که با نهایی شدن آن ۲۰۰ میلیون دلار سرمایه گذاری در استان انجام می شود که برابر ۶۵۰ میلیارد تومان است که سرمایه گذاری عظیمی محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " از زنجان, جمشید انصاری با بیان این که منابع فاینانس مهمترین عامل شتاب دهنده توسعه استان است گفت: سرمایه گذاری خارجی به لحاظ حجم و میزان می تواند زمینه تحول منطقه را تسهیل سازد.

انصاری با هدف بررسی وضعیت واحدهای صنعتی استان از ۵ طرح صنعتی مستقر در شهرستان زنجان و ایجرود بازدید کرد.

مقام عالی استان رسیدگی به مشکلات واحدهای صنعتی و افزایش انگیزه سرمایه گذاران را از اهداف پیش روی این بازدیدها برشمرد و گفت: در این بازدیدها که با حضور مدیران دستگاههای اجرایی انجام می پذیرد مشکلات و موانع طرح های صنعتی بررسی و در محل برطرف می شود.

وی افزود: خوشبختانه طی ۵ بازدید بعمل آمده، واحدها به خوبی درحال تولید و ساخت و اجرا هستند و با بهره گیری از این واحدها نه تنها ظرفیت تولید استان ارتقاء می یابد بلکه زمینه اشتغال در منطقه بهبود خواهد یافت.

استاندار زنجان تامین آب و انرژی را از جمله نیازهای اصلی طرح های صنعتی برشمرد و گفت: برای تامین این منابع جای هیچ نگرانی وجود ندارد و سرمایه گذاران بنا به اجرا و پیشرفت طرح های خود از آب و انرژی بهره مند خواهند شد.

استاندار زنجان در ادامه با بیان اینکه اصلی ترین راه شتاب بخشیدن توسعه استان استفاده از منابع فاینانس می باشد گفت: برای نمونه، پروژه ریخته گری سهند که با سرمایه گذاری منابع خارجی درحال اجراست تاکنون ۱۰۰ میلیون دلار هزینه در بر داشته است که با نهایی شدن آن ۲۰۰ میلیون دلار سرمایه گذاری در استان انجام می شود که برابر ۶۵۰ میلیارد تومان است که سرمایه گذاری عظیمی محسوب می شود.

وی در پایان خاطرنشان شد: که این شرکت، شمش چدنی را به ظرفیت ۸۰۰ هزار تن تولید خواهد کرد که امیدواریم فاز اول آن در پاییز امسال به بهره برداری برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز