خبرگزاری کار ایران

باحضور استاندار و مسئولین استان زنجان؛

جوانان برتر در هفته جوان به مناسبت ولادت علی اکبر(ع) تجلیل شدند

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۸۵۵

استاندار زنجان با اشاره به اینکه در برخورد با مسائل جوانان باید دیدگاه آنها مورد توجه قرار گیرد، گفت: عدم توجه به این موضوع موجب عدم درک وضعیت جوانان می‌شود.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان, گفت: جوانان همواره موجب سرافرازی میهن اسلامی شده‌اند.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " از زنجان, جمشید انصاری شامگاه دیروز در مراسم تجلیل از برترین‌های سومین جشنواره استانی حضرت علی‌اکبر(ع) اظهارداشت: معرفی جوانان موفق هدف این جشنواره محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه نوع نگاه و تلقی جوانان از زندگی و مسائل اجتماعی با بزرگترها متفاوت است، تصریح کرد: جوانان و بزرگترها از یک موضوع واحد دو برداشت متفاوت دارند.

این مسئول بر ضرورت توجه به نوع نگاه و دیدگاه جوانان تاکید کرد و گفت: باید از منظر نگاه جوانان به مسائل توجه کرد.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه در برخورد با مسائل جوانان باید دیدگاه آنها مورد توجه قرار گیرد، بیان داشت: عدم توجه به این موضوع موجب عدم درک وضعیت جوانان می‌شود.

انصاری با بیان اینکه برای درک دیدگاه‌های جوانان باید در نوع صحبت با آنها دقت لازم صورت گیرد، خاطرنشان کرد: باید نوع نگاه و تلقی آنها از زندگی مورد توجه مسئولان باشد.

وی با اشاره به اینکه ضروری است جوانان فرصت دوران جوانی را برای تجربه‌اندوزی مغتنم بدانند، افزود: استفاده مطلوب از دوره جوانی در آینده جوانان بسیار تاثیر‌گذار است.

این مسئول با بیان اینکه ضروری است جوانان از فرصت آموزشی، علمی و محیط اجتماعی اندوخته‌هایی برای آینده داشته باشند، ادامه داد: جوان موفق کسی است که از این اندوخته‌ها به نحو مطلوب در آینده استفاده کند.

استاندار زنجان جوانان را آینده‌سازان کشور دانست و خاطرنشان کرد: باید در جوانی طوری عمل کرد که بتوان در آینده نسبت به مدیریت کشور عملکرد بهتری داشت.

ایران سرزمین نخبگان و مهد عالمان است

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان نیز در ادامه این جلسه با تقدیر از احساسات جوانان به هنگام اجرای سرود ملی اظهار کرد: بروز چنین احساساتی موجب افتخار انسان است.

جواد بازرگان با تبریک اعیاد شعبانیه و سالروز ولادت حضرت علی اکبر ادامه داد: ایران از دیرباز سرزمین نخبگان، مهد عالمان و دانش‌پژوهان بوده است.

وی با اشاره به اینکه استعداد بی‌نظیر فرزندان این سرزمین از گذشته‌های دور تاکنون در برابر دیگر اقوام و ملل جلوه‌گری کرده است، افزود: جوانان همواره موجب سرافرازی میهن اسلامی شده‌اند.

این مسئول با بیان اینکه در این رهگذر جوانان توانمند راه پرفروغ گذشتگان را با پویایی پیموده‌اند، اضافه کرد: جوانان آینده‌سازان کشور هستند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه انسان در دوران جوانی از نعمت‌های الهی بیشتر بهره‌مند می‌شود، افزود: باید از این فرصت به نحو مطلوبی استفاده شود.

*شناسایی و تجلیل از جوانان

بازرگان با اشاره به برگزاری سومین جشنواره استانی حضرت علی اکبر(ع) تصریح کرد: این جشنواره به منظور شناسایی، معرفی و تجلیل از جوانان برتر استان زنجان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه شناسایی الگوها و تجلیل از جوانان برتر هدف این جشنواره است، خاطرنشان کرد: توسعه ارزش‌ها، روحیه فداکاری، خلاقیت و ایثارگری از دیگر اهداف این جشنواره محسوب می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه افزایش نشاط اجتماعی، تقویت ایمان و روحیه خودباوری و اعتماد از دیگر اهداف جشنواره است، افزود: ایجاد زمینه مشارکت در عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی، علمی و فرهنگی از دیگر اهداف جشنواره محسوب می‌شود.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان بیان داشت: حمایت و تقویت تحقیق، ابداع، ابتکار و الگوسازی و شناسایی اندیشه‌های جوانان ایران اسلامی از اهداف این جشنواره است.

بازرگان اضافه کرد: این جشنواره می‌کوشد در معرفی استعدادهای برتر و الگوها در عرصه‌های مختلف دست جوانانی را بگیرد که تاکنون کمتر دیده شده‌اند.

وی با بیان اینکه همزمان با هفته جوان هشت جشنواره شهرستانی در شهرستان‌های استان برگزار شده است، تصریح کرد: در قالب این جشنواره‌ها از ۱۱۴ جوان تجلیل شده است.

این مسئول در پایان با اشاره به اینکه جشنواره جشنواره‌ها در بخش استانی امروز برگزار شد، افزود: در قالب این جشنواره، ۲۰ جوان معرفی شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز