خبرگزاری کار ایران

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان خبرداد:

اجرای طرح حلقه‌های قرآنی ویژه ماه مبارک رمضان در کانون‌های مساجد استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۴۱۱

در ماه مبارک رمضان طرح حلقه های قرآنی با محوریت امام جماعت مسجد در کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان برگزار می شود.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان از اجرای طرح حلقه های قرآنی ویژه ماه مبارک رمضان در کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان خبر داد.

به گزارش ایلنا از زنجان، مرتضی مقدمی مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان طرح حلقه های قرآنی با محوریت امام جماعت مسجد در کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان برگزار می شود.

وی همچنین از اجرای طرح سفره های آسمانی ۳۰ روز ۳۰ جزء در کانون های مجری طرح تلاوت نور خبر داد و یادآور شد: در راستای ارتقاء سطح بصیرت دینی در بین اعضای کانون های فرهنگی و هنری، برنامه تربیتی - دینی با برنامه ریزی و مدیریت روحانی مسجد و محله در کانون های فرهنگی وهنری مساجد استان زنجان برگزار می شود.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای طرح قرآنی ۱۴۴۸ در کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان اشاره کرد و افزود: در ماه مبارک رمضان مرحله استانی جشنواره قرآنی مدهامتان در بین اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان برگزار و منتخبین برای شرکت در مرحله کشوری معرفی می شوند.

این مقام مسئول از ارسال قرآن و کتب ادعیه به مساجد در طول ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: طرح سفره کریمانه نیز همچون سنوات گذشته در مساجد استان زنجان اجرا می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز