خبرگزاری کار ایران

درخشش هنرمندان حوزه هنری استان زنجان در جشنواره شعر و داستان سوره

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۲۴۳

پس از داوری آثار، ۴ نفر از شاعران حوزه هنری استان زنجان در بخش شعر سپید، یک نفر در بخش شعر کلاسیک و یک نفر نیز در بخش داستان برای حضور در مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره معرفی شدند.

مسئول روابط عمومی حوزه هنری استان زنجان, گفت: با اتمام داوری آثار در بخشهای باقیمانده شعر نو و داستان کوتاه و بلند بزرگسال، راه یافتگان به دور نهایی جشنواره دوازدهم شعر و داستان جوان سوره معرفی شدند.

به گزارش ایلنا از زنجان, وحید اکبری، مسئول روابط عمومی حوزه هنری استان زنجان، اظهار کرد: پس از داوری آثار، ۴ نفر از شاعران حوزه هنری استان زنجان در بخش شعر سپید، یک نفر در بخش شعر کلاسیک و یک نفر نیز در بخش داستان برای حضور در مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره معرفی شدند.

وی اظهار کرد: پریسا امامی با اثر(تانک وارد خانه شد)، نیّر فرزین با شعر(رقص آرام پرچم ها)، پری ناز سعیدی با اثر(شعر یک) و بهمن لطیفیان با(می خواستم به سیاتل بروم) در بخش شعر کلاسیک به مرحله نهایی دوازدهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره راه پیدا کردند.

اکبری ادامه داد: حسین طاهری نیز هنرمند راه یافته در بخش شعر کلاسیک این دوره از جشنواره است.

وی ابراز کرد: در بخش داستان کوتاه و بلند نیز داستان(ریحان، پرچم قرمز) نوشته فاطمه قشمی برای حضور در مرحله نهایی دوازدهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره انتخاب شده است.

شایان ذکر است برگزیدگان نهایی جشنواره همزمان با(۲ تیرماه) سال جاری در کرمان معرفی می شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز