خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی آبفای استان زنجان خبرداد:

اخذ رتبه دوم روابط عمومی در جشنواره آگاهی بخشی و فرهنگ سازی در صنعت آب و برق توسط آبفای استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۵۴۱

مدیر روابط عمومی آبفای استان زنجان گفت: این دفتر در نخستین جشنواره آگاهی بخشی و فرهنگ سازی در صنعت آب و برق وزارت نیرو موفق به اخذ رتبه دوم کشوری شد و از وزیر نیرو لوح تقدیر گرفت.

مدیر روابط عمومی آبفای استان زنجان, گفت: در این مراسم به برگزیدگان لوح تقدیر توسط وزیر نیرو " چیت چیان " طی مراسمی اهدا شد.

به گزارش ایلنا از زنجان, زهرا شکوری سرپرست دفتر روابط عمومی شرکت آبفای استان زنجان با اشاره به مطلب فوق افزود: این جشنواره در ۱۰ محور فرهنگ سازی و آموزش همگانی، ارتباط با رسانه ها، پژوهش و افکارسنجی، ارتباطات مردمی، انتشارات و تبلیغات، مدیریت و برنامه ریزی، بکارگیری فن آوریهای نوین، جشنواره ها ونمایشگاهها، نوآوری و خلاقیت، مستند سازی در بین کلیه شرکتهای آب و برق کشور برگزار شد.

وی همچنین افزود که در این جشنواره شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی، شرکتهای آب منطقه ای، برق منطقه ای، برق توزیع و مدیریت تولید برق کشور حضور گسترده داشته اند.

شکوری در ادامه خاطرنشان کرد: در این مراسم به برگزیدگان لوح تقدیر توسط وزیر نیرو آقای مهندس چیت چیان طی مراسمی اهدا شد.

قابل ذکر است در قسمتی از این لوح آمده است:

لازمه دستیابی به توسعه پایدار، داشتن الگوهای صحیح مصرف و فرهنگ سازی برای رعایت الگوهای مذکور می باشد.

بدینوسیله از تلاش آن مجموعه که با بهره گیری از خرد جمعی و خلاقیت منجر به کسب رتبه دوم در نخستین جشنواره آگاهی بخشی و فرهنگ سازی در صنعت آب و برق گردیده، تقدیر می نماید.

امید است در پرتو عزم ملی و مدیریت جهادی در " اشاعه فرهنگ مصرف بهینه آب و برق " موفق باشید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز