خبرگزاری کار ایران

مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر خبرداد:

۴ هزار و ۶۵۰ مورد نظارت بر طرح های اشتغال در شهرستان ابهر

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۵۴۴

مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر از انجام ۴ هزار و ۶۵۰ مورد نظارت بر طرح های اشتغال در شهرستان ابهر خبر داد.

مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر, گفت: پایداری طرح های اشتغال، افزایش کیفیت محصولات تولیدی توسط مددجویان، بهره گیری بیشتر از ظرفیت طرح های مددجویی در بخش تولید و… از دیگر اهداف نظارت بر طرح های اشتغال است.

به گزارش ایلنا از زنجان، محسن داودی اظهار کرد: کمیته امداد شهرستان ابهر در راستای توانمندسازی مددجویان اقدام به ایجاد اشتغال برای واجدان شرایط می کند.

وی با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال برای مددجویان از طریق اجرای طرح های اشتغال صورت می‌گیرد، تصریح کرد: این طرح ها در رشته های مختلف شغلی اجرایی می شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر با بیان اینکه یکی از شروط مهم در توانمندسازی جامعه هدف اجرای موفق طرح های اشتغال است، تصریح کرد: یکی از اصول مهم در پایداری طرح های اشتغال نظارت بر آنها و ارائ مشاوره هایشغلی است.

این مسئول با اشاره به اینکه در همین راستا کمیته امداد نیز با بهره گیری از توان فنی متخصصین در رشته های مختلف نسبت به نظارت بر طرح های اشتغال اقدام می کند، بیان کرد: طی سال جاری ۴ هزار و ۶۵۰ مورد نظارت بر طرح های اشتغال فعال در شهرستان ابهر انجام شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر با اشاره به اینکه ناظران بر طرح های اشتغال از متخصصین در رشته های مختلف شغلی بودند، بیان کرد: این ناظران در مدت نظارت علاوه بر نظارت بر طرح اشتغال، مشاوره های شغلی لازم را نیز برای اجرای موفق طرح ارائه می دهند.

به گفته داودی پایداری طرح های اشتغال، افزایش کیفیت محصولات تولیدی توسط مددجویان، بهره گیری بیشتر از ظرفیت طرح های مددجویی در بخش تولید و… از دیگر اهداف نظارت بر طرح های اشتغال است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز