خبرگزاری کار ایران

مسئول ایمنی و آتش نشانی شرکت خطوط لوله ومخابرات منطقه شمال غرب کشور خبر داد:

برگزاری مانور واکنش در شرایط اضطراری در مرکز انتقال نفت اشتهارد

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۰۱۵

مسئول ایمنی و آتش نشانی شرکت خطوط لوله ومخابرات منطقه شمال غرب کشور, گفت: مانور بزرگ بحران و واکنش در شرایط اضطراری با حضور ۶۷ نفر از ارگان های برون سازمانی در مرکز انتقال نفت اشتهارد برگزار شد.

مسئول ایمنی و آتش نشانی شرکت خطوط لوله ومخابرات منطقه شمال غرب کشور, با اشاره به برگزاری این مانور به صورت غیر مترقبه گفت: در این مانور حمله هوایی فرضی دشمن به مرکز انتقال نفت اشتهارد به نمایش گذاشته شد.

به گزارش ایلنا از زنجان, میثم همتی امروز با اعلام این خبر افزود: بررسی عملکرد ارگان های برون سازمانی، امدادی، عملیاتی و انتظامی شهرستان بویین زهرا و اشتهارد در برخورد با بحران های مربوط به مرکز انتقال نفت و آشنایی آنها با ماموریت سازمان و حساسیت کار خطوط لوله مهم ترین اهداف برگزاری این مانور بود.

وی ضمن ابراز رضایت از تعامل مطلوب کلیه ارگان های برون سازمانی اظهار داشت: پس از اجرای مانور با حضور مسئولین این ارگان ها جلسه ای تشکیل و بر اساس ارزیابی های صورت گرفته نحوه عملکرد و آمادگی کارکنان در زمینه روبرو شدن با خطرات و انجام عملیات در اجرای مانور بسیار مطلوب عنوان شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز