خبرگزاری کار ایران

مسئول ارائه خدمات روانشناختی کارکنان شرکت خطوط لوله ومخابرات منطقه شمال غرب کشور:

۱۹ عنوان کارگاه روانشناسی در مراکز انتقال نفت منطقه شمالغرب برگزارشد

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۷۱۹

مسئول ارائه خدمات روانشناختی کارکنان شرکت خطوط لوله ومخابرات منطقه شمال غرب کشور, گفت: ۱۹ عنوان کارگاه روانشناسی در مراکز انتقال نفت منطقه شمالغرب با حضور کارکنان و خانواده های آنها برگزار شد.

مسئول ارائه خدمات روانشناختی کارکنان شرکت خطوط لوله ومخابرات منطقه شمال غرب کشور, گفت: این دوره ها در مرکز منطقه و مراکز انتقال نفت قره چمن، ایده لو، ابهر و اشتهارد برگزار شد.

به گزارش ایلنا از زنجان, مسئول ارائه خدمات روانشناختی کارکنان شرکت خطوط لوله ومخابرات منطقه شمال غرب کشور امروز با بیان این خبر گفت: هدف از برگزاری این دوره های روانشناسی را رفع مشکلات خانوادگی و تعارضات بین فردی در میان خانواده های کارکنان، ارزیابی مشاوره های فردی و خانوادگی و همچنین ارائه راهکارهای مناسب برای رفع کاستی های موجود در خانواده ها عنوان کرد.

سکینه رستم خانی افزود: این کارگاه های آموزشی در جهت آگاه سازی شرکت کنندگان درباره انواع بحران های روانی و اجتماعی و علل بروز آنها تشکیل شد.

وی اظهارداشت: بحران و عملکرد خانواده های موفق و ناموفق، چگونگی مقابله با بحران ها، مشخصات افراد بحران زده، سازگاری و ناسازگاری در خانواده، شخصیت فردی اعضای خانواده، عوامل موثر بر استحکام خانواده و فرزند پروری هدفمند تنها بخشی از مطالب مورد بحثدر این کارگاه های آموزشی بود.

مسئول ارائه خدمات روانشناختی کارکنان منطقه شمالغرب مشارکت جویی، نقش رسوم و سنت ها در استحکام بنیان خانواده، شناخت ماهیت حقیقی کودکان و دوستی با فرزند را از دیگر موارد مطرح شده در این کارگاه ها برشمرد و تصریح کرد: این دوره ها در مرکز منطقه و مراکز انتقال نفت قره چمن، ایده لو، ابهر و اشتهارد برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز