خبرگزاری کار ایران

برگزیده مرحله نهایی دوازدهمین جشنواره شعر و داستان جوان:

روند شعر سپید استان زنجان رو به رشد است

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۳۹۰

برگزیده مرحله نهایی دوازدهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره گفت: در سالهای اخیر شاهد روند رو به رشد شعر سپید در استان زنجان هستیم.

برگزیده مرحله نهایی دوازدهمین جشنواره شعر و داستان جوان, گفت:: فراهم کردن فضایی برای مطالعه بیشتر شاعران گام موثری در این راستاست.

به گزارش ایلنا از زنجان, پریسا امامی، هنرمند حوزه هنری استان زنجان اظهار کرد: استان زنجان از پتانسیل های بسیار خوبی در زمینه شعر سپید برخوردار است و هنرجویان این رشته در سالهای اخیر بسیار خوب کار کرده اند.

وی با اشاره به اینکه آینده خوبی در زمینه شعر سپید در انتظار استان است، ابراز کرد: شاعران جوان سپیدسرای زنجانی در سطح کشور حرفی برای گفتن دارند و در کل روند شعر سپید در استان رو به رشد است.

این هنرمند زنجانی با تاکید بر اینکه مسئولان باید با حمایت های خود زمینه ای را فراهم کنند تا هنرمندان جوان انگیزه لازم برای ادامه فعالیت های خود داشته باشند، افزود: برگزاری کارگاه های آموزشی شعر یکی از اقدامات موثر در این زمینه است.

وی کارگاه آموزشی شعر سپید حوزه هنری استان زنجان را مفید ارزیابی کرد و گفت: برگزاری این کارگاه با حضور استاد حامد رحمتی با فضای آرام و خوبی که دارد باعثایجاد انگیزه مضاعف در بین شاعران جوان شده است.

امامی مطالعه را یکی از ارکان مهم و اساسی در راستای رشد و ارتقاء شعر سپید در بین هنرمندان جوان برشمرد و ادامه داد: فراهم کردن فضایی برای مطالعه بیشتر شاعران گام موثری در این راستاست.

گفتنی است پریسا امامی فعالیت حرفه ای خود در زمینه شعر سپید را از سه سال قبل با حضور در کلاس های حوزه هنری استان زنجان آغاز کرده و اغلب موضوعات اجتماعی از جمله جنگ، فقر و دفاع مقدس را موضوع شعرهای خود قرار می دهد.

شایان ذکر است این هنرمند با اثری به نام(تانک وارد خانه شد) به مرحله نهایی دوازدهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره در بخش شعر سپید راه پیدا کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز