خبرگزاری کار ایران

مدیر کمیته امداد شهرستان ماهنشان خبرداد:

کمک ۸۳ میلیون ریالی یک خیر به مددجویان ماهنشانی

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۴۲۱

مدیر کمیته امداد شهرستان ماهنشان از کمک ۸۳ میلیون ریالی یک خیر به مددجویان ماهنشانی به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد.

مدیر کمیته امداد شهرستان ماهنشان، گفت: یکی از خیرین و حامیان همکار با کمیته امداد ماهنشان که در حال حاضر نیز سرپرستی پنج یتیم را به عهده دارد، ۸۳ میلیون ریال به مددجویان این شهرستان کمک مالی کرد.

به گزارش ایلنا از زنجان، ذبیح الله غفاری امروز با اعلام این خبر اظهار کرد: یکی از حامیان همکار با کمیته امداد ماهنشان که در طول مناسبت های مختلف سال نیز به امداد همکاری مستمری دارد، به مناسبت ماه مبارک رمضان به مددجویان این نهاد کمک کرده است.

وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی کمک اهدا شده توسط این خیر ۸۳ میلیون ریال است، افزود: این مبلغ در قالب اهدای برنج، نخود، عدس، لوبیا، خرما، سویا، رب، ماکارونی و چای اهدا شده است.

این مسئول تصریح کرد: خیر مذکور یکی از حامیان همکار با کمیته امداد ماهنشان است که در حال حاضر نیز سرپرستی پنج یتیم را به عهده دارد.

مدیر کمیته امداد شهرستان ماهنشان در پایان با تقدیر از حامیان در همکاری مطلوب با کمیته امداد گفت: امسال نیز به مناسبت ماه مبارک رمضان طرح های مختلفی در شهرستان اجرایی می شود که امیداوریم حامیان طبق سنوات قبل امداد را در اجرای این طرح ها همراهی کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز