خبرگزاری کار ایران

مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر خبرداد:

برگزاری جشن رمضان در شهرستان ابهر

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۱۷۰

مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر از برگزاری جشن رمضان در این شهرستان خبر داد.

مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر, گفت: امسال طرح رحمت و زکات فطره نیز در شهرستان اجرایی خواهد شد.

به گزارش ایلنا اززنجان؛، محسن داودی امروزبا اعلام این اظهار کرد: امسال نیز طبق سنوات گذشته برنامه‌های مختلفی به مناسبت ماه مبارک رمضان در شهرستان ابهر اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهم‎ترین برنامه‌های اجرایی کمیته امداد ابهر به مناسبت ماه رمضان برگزاری جشن رمضان است، تصریح کرد: این جشن در قالب برپایی بازارچه محصولات و تولیدات خودکفایی مددجویان صورت می‌گیرد.

مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر با اشاره به اینکه این بازارچه با هدف عرضه و فروش محصولات تولیدی و صنایع دستی مددجویان برپا خواهد شد، تصریح کرد: تولیدات لبنی از جمله محصولاتی است که در این بازارچه عرضه خواهد شد.

این مسئول خاطر نشان کرد: همچنین در این بازارچه محصولاتی که مددجویان در قالب طرح های اشتغال تولید کرده اند، نیز عرضه خواهد شد.

داودی در ادامه با اشاره به سایر برنامه‌های اجرایی کمیته امداد ابهر طی ماه رمضان بیان کرد: اجرای طرح اکرام ایتام در قالب حمایت از ایتام خانواده‌ها با مساعدت ماهیانه، طرح مفتاح‌الجنه(حضور و بازدید خیرین و مسئولان شهرستان از خانواده‌های زیرپوشش)، طرح محسنین(حمایت مستمر از خانواده‌های غیریتیم توسط حامیان) و طرح کوثر در راستای تامین جهیزیه دختران و هزینه ازدواج پسران خانواده از برنامه‌های اجرایی کمیته امداد طی ماه رمضان است.

وی اجرای طرح شفا در قالب تامین هزینه‌های درمانی بیماران صعب‌العلاج، طرح همیان مولا در قالب تامین سبد غذایی برای خانواده‌ها با توزیع کیسه‌های همیان و اجرای طرح اطعام و افطار نیازمندان را از دیگر طرح‌های اجرایی کمیته امداد به مناسبت ماه رمضان اعلام کرد و افزود: همچنین امسال طرح رحمت و زکات فطره نیز در شهرستان اجرایی خواهد شد.

مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر در پایان به اشاره به برخی از اقدامات انجام شده توسط این نهاد برای هماهنگی بیشتر برنامه‌ها طی ماه رمضان اضافه کرد: قبل از ماه مبارک رمضان چند دیدار و جلسه مشترک با مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان به منظور همکاری با کمیته امداد برگزار شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز