خبرگزاری کار ایران

آغاز دوره جدید کارگاه " فیلمنامه نویسی " در حوزه هنری استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۱۸۴

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان زنجان گفت: دوره جدید کارگاه آموزشی " فیلمنامه نویسی " از تیرماه سال‌جاری با حضور نادر پناه زاده، نویسنده و کارگردان مطرح زنجانی، در حوزه هنری استان زنجان آغاز شد.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان زنجان گفت: در این دوره جدید هنرجویان وارد فاز کارگاهی شده به طوری که یک موضوعی را انتخاب و با بررسی و پرداختن به آن، تبدیل به فیلمنامه استاندارد می کنند.

به گزارش ایلنا از زنجان, میثم سیفی، امروز با اعلام این خبر اظهار کرد: کارگاه فیلمنامه نویسی حوزه هنری با هدف نگارش فیلمنامه های استاندارد با قابلیت تبدیل شدن به فیلم برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این کارگاه ادامه کارگاه فیلمنامه نویسی سال گذشته است، افزود: در این دوره جدید هنرجویان وارد فاز کارگاهی شده به طوری که یک موضوعی را انتخاب و با بررسی و پرداختن به آن، تبدیل به فیلمنامه استاندارد می کنند.

مسئول هنرهای تصویری حوزه هنری استان زنجان شخصیت پردازی و خط روایت داستان را از جمله مواردی عنوان کرد که در این کارگاه مورد بررسی قرار می گیرد، اظهار کرد: در کارگاه سال گذشته کلیه مباحثتئوری مربوط به فیلمنامه نویسی مطرح شده است.

وی با یادآوری اینکه ۱۵ نفر از هنرجویان و داستان نویسان استان زنجاندر این کارگاه حضور دارند، بیان کرد: این کارگاه آموزشی ساعت ۱۰ صبح روزهای شنبه در محل حوزه هنری استان زنجان برگزار می شود و شرکت برای عموم نیز آزاد است.

یادآور می شود علاقمندان جهت حضور در کارگاه فیلمنامه نویسی می توانند با مراجعه به حوزه هنری استان زنجان واقع در اعتمادیه، خیابان معلم، نبش کوچه ششم شرقی پلاک ۴۶، واحد آموزش و پژوهش در این کارگاه آموزشی ثبت نام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز