خبرگزاری کار ایران

با مشارکت حوزه هنری استان زنجان:

اولین سوگواره شعر " علوی - فاطمی " در زنجان برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۱۸۷

مسئول دبیرخانه سوگواره شعر " علوی - فاطمی " گفت: اولین سوگواره شعر " علوی - فاطمی " همزمان با ماه مبارک رمضان امسال در سطح استان زنجان برگزار می شود.

مسئول دبیرخانه سوگواره شعر " علوی - فاطمی ", گفت: شرکت‌کنندگان تا(۲۴ تیرماه) امسال فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه این سوگواره ارسال کنند.

به گزارش ایلنا از زنجان, سعید توکلی، امروز با اعلام این خبر اظهار کرد: این سوگواره برای اولین بار و به مناسبت شهادت حضرت علی(ع) با مشارکت حوزه هنری استان زنجان، معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی و اداره اوقاف و امور خیریه زنجان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه ابراز ارادت به محضر این دو بزرگوار یکی از اهداف مهم برگزاری این سوگواره است، افزود: شعر ماندگارترین شیوه ابراز ارادت و ادای دِین به محضر مبارک ائمه اطهار(ع) است.

توکلی در ادامه با بیان اینکه فراخوان سوگواره شعر " علوی فاطمی " از(۹ تیرماه) در سطح استان زنجان اعلام شده است، عنوان کرد: شرکت‌کنندگان تا(۲۴ تیرماه) امسال فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه این سوگواره ارسال کنند.

وی با اشاره به اینکه ایین سوگواره در در سطح استانی و در دو بخش حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) و به زبان های ترکی و فارسی برگزار می شود، ابراز کرد: قالب های این سوگواره آزاد و کلاسیک بوده و هر شاعر بدون محدودیت در تعداد آثار می تواند اشعار خود را ارسال کند.

این هنرمند زنجانی در پایان یادآور شد: مراسم اختتامیه سوگواره در روز(۲۶ تیرماه) سال جاری همزمان با ۱۹ ماه مبارک رمضان در محل دارالقرآن کریم زنجان همراه با معرفی آثار برتر برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز